zo ik heb net een he-le-boel kado's gekocht via bartsmit voor de kids met pakjesavond nog meer moeders die al los zijn gegaan? het snoepgoed enzo moet ik nog halen maar dat doe ik liever in de stad
heb een paar kleine kadootjes al. pyama, magisch tekenbord en een voorleesboek. moet nog een doos duplo bestellen en een garage en dan ben ik klaar
ik heb meerendeel ook al in huis. heb mezelf een buget gesteld en daar moet ik me aanhouden ik heb veel little people en veel little tikes en boeken
ja een tijd geleden al wat besteld, staat nu in dozen, ik koop vaak al flink van te voren want ons dochtertje is eind november jarig dus dat word een dure grap als we alles in 1 keer zouden kopen!
mag ik ook meedoen? Wij vieren dan geen Sinterklaas maar hebben dinsdag wel het offerfeest Heb een spaarpot, een hellokitty-plaid voor op dr bed, grote houten kralen-rijgset, een puzzel, een prinsessennachtlampje en nieuwe kleren.
wij zijn vanavond wezen kijken,ben dit jaar heel laat,heb maar 1 ding gevonden morgen doen we weer een poging,tis niet makkelijk op het laatste moment dat gesjok door de winkel heen en nu moeten we ook nog kijken voor ons aanstaande kindje , en hij is dan nog maar 2 weekjes , dus dat word moeilijk
ja natuurlijk!! kadootjes zijn kadootjes he maare wat doen jullie met zo'n offerfeest dan? of mag ik dat niet vragen? ben wel benieuwd!
volgens mij slachten ze dan een dier en wordt deze bereid en opgegeten. Ik zou het zelf in ieder geval niet kunnen.
mijn zoontje is met pakjesavond bijna 7,5 maand oud,. En nu ben ik dus op zoek naar leuke maar niet al te dure cadeautjes voor hem. We doen namelijk met de familie aan lootjes trekken. En meneertje is nu nog de enige kleinkind dus word er door iedereen cadeautjes voor hem gekocht.. Maar ik zou dus echt geen idee weten wat we moeten kopen... Iemand ideetjes wat leuk is voor iemand van dan 7,5 maand?
klopt is ook zo,maar ik kijk liever zelf rond,als het niet is zoals ik verwacht had dan moet je het weer terug sturen,vindt dat altijd zo'n gedoe.
Jahoor, hier ook alles al in huis, maken het niet te bond, hij krijgt maar een paar cadeautjes wil er niet meer dan 100 euro totaal aan uitgeven.
ach kinderen spelen overal mee toch.... als je een beetje weet wat je kindje leuk vind dan kan het haast niet misgaan...
nee hoor.. Onze schapen (schapenvlees) worden gedoneerd aan de armen elswhere of mensen/kinderen die het beter kunnen gebruiken, bijv een jongensinternaat hier in de stad . Mijn schoonouders laten wel voor zichzelf een dier slachten (denk een koe of stier) gewoon bij de slachterij dus (zelf slachten is illegaal) en daar krijgen we misschien een stukje van.. kinderen krijgen gewoon cadeautjes etc.
zo zie je maar weer wat mensen ervan denken terwijl het heeeel ander gaat... wens jullie een fijn feest toe hoor...
dank je wel.. en ach haha, ik hoor idd weleens dat er nog mensen zijn die zelf slachten maar heb het zelf nooit meegemaakt en ken ze ook niet. Het klinkt mensen misschien luguber in de oren (slacht of offerfeest) maar er liggen echt geen schapenkoppen of iets op tafel haha.. het is ook gewoon cadeautjes uitpakken en de kinderen in het nieuw steken.