We weten binnenkort wat het gaat worden! Zoals vele van jullie vinden wij de jongensnaam erg moeilijk. Helpen jullie mee?
Ik heb op Mats gestemd. Vind het een hele leuke stoere naam. Helaas kan ik hem zelf niet gebruiken omdat hij al in de familie voorkomt.
Siem vind ik niets Sil vind ik ook niet mooi Fer zou ook nog wel kunnen Lenn vind ik ook niets Mats leukste naam van je rijtje! Mel is dat een jongensnaam? Zou denken aan een afkorting van Melanie Sam vind ik niet leuk, omdat er al zoveel sammen zijn Ik kies dus voor Mats!
Allemaal niet mijn smaak... ik houd neer van Hugo & Morris... Maar als ik MOET kiezen... dan kies ik voor Sil!
Veel leuke namen! Heb op Mats gestemt... Maar Lenn gaat gelijk op Mel zou ik niet kiezen maar dat is omdat ik Melanie heet haha
Hihi daar had ik niet aan gedacht , is wel man te noemen he?! Mijn excuses, maar ik vind het nog steeds geen leuke naam.
Ik heb gekozen voor Sam, ondanks dat er al heel veel Sammen zijn, de andere namen vind ik gewoonweg niet mooi.
Ik vind Siem erg leuk. Zo leuk zelfs dat ik hem op mijn eigen lijstje van jongensnamen heb gezet, voor als er nog een jongetje komt na onze eerste. En die heet Tuur!
Ik heb gekozen voor Fer. Mooi en bijzonder. Je moet er alleen niet voor kiezen als je het moet combineren met een achternaam als "van de Berg" o.i.d. Fer van de Berg,... (Klinkt als "ver van de berg"). Dan zou ik gaan voor een andere naam.