ik heb een gedeelte van mn kraampakket over omdat ik een groot gedeelte van mn kraamtijd in het ziekenhuis heb doorgebracht vanwege een keizersnede . wat ik over heb zijn 2 pakken kraamverband , een pak onderleggers , matras beschermer ,3 navelbandjes , pak zoogcompressen , flesje alcolhol , navelklemmen ,luiertape alles zit nog geheel in de verpakking en is dicht er is alleen 1 navelbandje gebruikt maar die is gewassen in de wasmachine ook heb ik nog een geheel dicht flesje vitamine k voor borstvoeding staan en vitamine D ook nog dicht maar omdat ik na 7 dagen moest over stappen op flesvoeding en het dus niet nodig had . dit is alles is tegen een redelijk bedrag(heb het namelijk zelf moeten betalen kreeg het niet van de verzekering) op te halen in hoogvliet . het wordt niet opgestuurd voor een reactie of biedingen kunt u een mail sturen naar Rilanakok94@hotmail.com
Hallo Rilana, ken je de stichting Baby Hope? Zij verzamelen ongebruikte materialen uit het kraampakket ten behoeve van kraamprojecten in onder andere Benin (West-Afrika). Je zou de overgebleven spullen uit jouw kraampakket dus ook aan het goede doel kunnen schenken. Meer informatie vind je op: http://www.stichtingbabyhope.org/
@Serafijntje: als ik dingen over heb van mijn kraampakket ga ik het zeker aan baby hope schenken. Goed doel!