gedeelte van kraampakket over en vitamine k+D te koop

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Rilana, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0
    0
    ik heb een gedeelte van mn kraampakket over omdat ik een groot gedeelte van mn kraamtijd in het ziekenhuis heb doorgebracht vanwege een keizersnede .
    wat ik over heb zijn 2 pakken kraamverband , een pak onderleggers , matras beschermer ,3 navelbandjes , pak zoogcompressen , flesje alcolhol , navelklemmen ,luiertape

alles zit nog geheel in de verpakking en is dicht er is alleen 1 navelbandje gebruikt maar die is gewassen in de wasmachine
    ook heb ik nog een geheel dicht flesje vitamine k voor borstvoeding staan en vitamine D ook nog dicht maar omdat ik na 7 dagen moest over stappen op flesvoeding en het dus niet nodig had .

dit is alles is tegen een redelijk bedrag(heb het namelijk zelf moeten betalen kreeg het niet van de verzekering) op te halen in hoogvliet .
    het wordt niet opgestuurd

voor een reactie of biedingen kunt u een mail sturen naar Rilanakok94@hotmail.com

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hallo Rilana, ken je de stichting Baby Hope? Zij verzamelen ongebruikte materialen uit het kraampakket ten behoeve van kraamprojecten in onder andere Benin (West-Afrika). Je zou de overgebleven spullen uit jouw kraampakket dus ook aan het goede doel kunnen schenken. Meer informatie vind je op: http://www.stichtingbabyhope.org/

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    @Serafijntje: als ik dingen over heb van mijn kraampakket ga ik het zeker aan baby hope schenken. Goed doel!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Mijn kraamhulp heeft de restanten voor een soortgelijk doel meegekregen.,

5. Rilana

Rilana Actief lid

6 feb 2006
    188
    0