Vervelend dat ze duurder zijn geworden... Gelukkig heb ik net nog een paar pakken ingeslagen vorige week! Kruidvat heeft ook fijne luiers inderdaad. Ik vind alleen de pasvorm van Pampers voor mijn zoontje wat beter en daarom gebruik ik die het liefst
anders ff de grens over in duitsland zijn ze stuk goedkoper heb ze regelamtig voor 6 euro per pak. omdat ik ook post krijg vn pampers met nog eens korting bonnen
Hier zijn ze bij de DA standaard 7.99 per stuk, zal me benieuwen of het veranderd is, heb er eigenlijk niet naar gekeken omdat ik het niet wist!!
Simply dry hebben ze in t buitenland al best lang, had ik op vakantie gezien, is niet zo nieuw hoor. Zelf vind ik de active fit toch fijner.
Hier lekken juist de pampers door snachts en Huggies niet ! Huggies en kruidvat voor de nacht pampers meestal overdag
Het viel me ook al op dat ze tegenwoordig niet meer de 3=2 aanbieding hebben. Drie jaar geleden vloog deze aanbieding altijd rond je oren. De pampers waren altijd wel in de aanbieding waardoor ze uiteindelijk nooit veel duurder waren dan de huismerk luiers (kruidvat etc). Sinds ik zwanger ben hou ik de folders in de gaten en heb in 24 weken tijd niet meer de aanbieding voorbij zien komen... Iemand dit wel gezien???
Nee, die 3 = 2 aanbieding kan je wel vergeten, ben ik bang. Heel af en toe komt ie nog bij de supermarkten voorbij. Laatst (aug/sept?) bij de Deen en Hoogvliet gezien maar die zitten dus niet overal in het land.
let wel op de simpley dry nemen veel minder op dan de active fit en de baby dry. vreemd trouwens dat ze hier voor de simpley dry 9,99 rekenen en ik ze in duitsland kan kopen voor 6,45
was mij ook al opgevallen en volgens mij doen ze ook steeds minder in die pakken! ik blijf ze wel kopen... in het begin kv luiers gebruikt , maar die vind ik zo plastic. die van de jumbo zijn ook wel goed bevallen! en stukken goedkoper! maar die van Aldi zijn dus ook wel goed?
Hier ook aan het kijken voor andere luiers. maar hou het denk ik gewoon bij de pampers baby dry. Kruidvat en etos vind ik waardeloos. Ik heb nu bumblies meegenomen. 40 luiers voor 7 euro. En pampers baby dry 34 voor 10 euro. Maar ben zeker niet tevreden erover. 1 keer snachts aangehad en helemaal doorgelekt. Voor overdag kan het nog wel maar snachts nee. C1000 kan ook nog wel. Maar vanaf maat 4 zijn de pampers wel heel veel duurder.
ik had het er over met de mevrouw van de etos... met name over de aanbiedingen en dat ik de 3=2 aanbiedingen mis! Zij gaf aan dat deze aan het einde van het jaar weer zullen komen!!!! Dus ik ben hard aan het duimen dat het daadwerkelijk zo gaat zijn
Dat is wel te hopen, alleen kan ze het nog niet weten. Dus afwachten. Overigens zijn er al bijna 2 jaar geen 3=2 aanbiedingen meer bij ETos geweest. Ik denk dat er over 3 Wkn meer bekend is over de eindejaarsactie van pampers bij Etos. Overigens heeft procter en gamble, (produceert pampers) hier de grootste vinger in de pap in.