Bij de Jumbo moet het nu ook te koop zijn, ik kreeg vandaag het Jumbo magazine en daar stond bij product nieuws een stukje in over de Simply Dry luiers. De nieuwe prijs van een pak pampers bij Jumbo is nu 10,95 per pak voor de new baby, baby dry, active fit en easy up. En van 9 nov. t/m 6 dec. zijn de pampers in de aanbieding bij de Jumbo (3 pakken voor 30,-)
Waardeloze aanbieding, hoor. Nu bij de Wehkamp 4 pakken voor kleine 30 en geen verzendkosten. Als je LIHL waardebonnen hebt, betaal je 10 minder, kleine 20 voor 4 pakken dus. Ik vind het niet duur.
He, da's een goeie. Gisteren dat bonnenboekje binnen gekregen. Zal eens bij Wehkamp gaan shoppen. De Trekpleister zou ook een aanbieding hebben, maar ik kon er bij ons in de winkel niet echt wijs uit. Uit voorzorg maar niets mee genomen.
Inmiddels zijn we aan het testen met Kruidvat luiers. Toen S klein was was het een ramp, maar het gaat nu goed! Ze zijn verbeterd, breder ook....en dat is wel ideaal voor Hollands Welvaart En toch....... Als de pampers niet zo duur waren was ik niet overgestapt, dat zijn toch de beste luiers!! Gelukkig hebben we nog 3 pakken maar dan is het toch echt overstappen naar KV. Nadeel van KV vind ik dat ze een stuk harder zijn en lastiger omdoen. -bijna alle merken geprobeerd; van nat tot schimmel-
Volgens mij is dat niet waar. Ik heb dit jaar wel 3=2 aktie bij Etos gezien. Ik zag wel dat ze nu een aktie hadden van drie pakken voor 30 euro met een gratis floddertje boekje. Dat schiet niet heel erg op. Dat betaalde je eerst als gewone prijs.
Misschien een plaatselijke actie geweest, maar verder heeft Etos alleen 4 halen 3 betalen acties gehad, of 3 voor 24.5o etc. In week 51 komen er 3 voor 25 euro (overigens werk ik Bij Etos ,vandaar de info)
Voor liefhebbers..ik heb inmiddels meer dan genoeg pampers dankzij het online shoppen bij de wehkamp. Ik heb een LIHL boekje met 2 pamersbonnen, wil ik graag ruilen voor etos babayzegels. Dan is het straks ipv 3 voor 25, 3 voor 15
Hier eerst altijd pampers gebruikt maar sinds 2/3 maanden over op kruidvat luiers en die bevallen perfect, en nu na de prijs verhoging ben ik er helemaal blij mee. heb nu 72 luiers voor 12.99 bij pampers 40 voor 11.49 en nadeel van pampers vond ik toch wel dat ze s`ochtends zo smerig naar urine stonken en als je nooit wat anders probeert weet je niet beter maar nu met de kruidvat nooit meer last van, ook geen vochtige pyjama/slaapzak meer.
kan je de LIHL bon gebruiken bij een actie? ik dacht dat dit niet kon... helaas was ik er ook al achter gekomen dat pampers duurder was geworden. hebben onlangs kv geprobeerd, die bevalt redelijk, maar heb toch liever pampers alleen als ze zo duur zijn weet ik niet of ik daar mee blijf doorgaan
Het is per winkel verschillend. De Etos hier accepteert ze wel icm acties. Ga dus in de week 51 6 pakken voor 30 inslaan. Vind de prijs dan nog meevallen.
Officieel gezien niet, maar sommige winkels (en webwinkels) accepteren ze gewoon. Ik vind de pampers het beste qua pasvorm en ze zijn lekker soepel. Ze zijn alleen zooooo verschrikkelijk prijzig. Ik heb behoorlijk ingeslagen met de LIHL bonnen en gebruik voor de nacht een kruidvatluier. Deze stinken niet zo erg en absorberen beter.
Oh echt? Hier is het andersom, een pamper voor de nacht. Welke soort pamper is het die je vind stinken?
Bij de oudste heb ik alleen het eerste jaar pampers gebruikt. Daarna ging ze KDV en daar gebruikte ze kruitvat luiers. Thuis gebruik ik alleen voor de nacht nog Bumblies en voor de jongste gebruik ik ook Bumblies en Huggies. Laatst 2x huggies 2 voor 8 eurie gekocht. Heb toen gelijk 8 pakken gehaald!
Hier hebben ze de prijsstunter, daar verkopen ze pakken luiers die qua verpakking gewijzigd zijn bijvoorbeeld. Daar hebben ze vaak pakken pampers voor een euro of 7 a 8. Ideaal.
Ik heb ook bij Wehkamp pampers ingeslagen. 4 pakken voor 20 euro! Met LIHL bon... Wacht nu nog tot ik ze binnen krijg... Iemand ze al gekregen?