Mijn god ik had het nog niet in de gaten omdat ik voor de geboorte van mijn jongste flink ingeslagen had. Ik schrok me rot toen ik zag dat ze ineens 11,49 waren en er ook nog eens minder in zitten Ik heb dus ook net een flink gepeperde klachtmail richting pampers gestuurd. Wat een idioten zeg.. sorry hoor Ik heb er ingezet dat ik geen onzin mail wens over verbeterde luiers e.d dus ik ben benieuwd of en wat ik terug ga krijgen. Maar nu he.. op zoek naar iets wat ongeveer hetzelfde is.. Balen hoor. Maar ik weiger echt mee te doen aan dit soort dingen. Nutrilon heeft dat grapje ook al eens geflikt, ik ben toen resoluut overgestapt.
Je hebt gelijk hoor! Ben benieuwd of je wat hoort Eigenlijk asociaal om het zoveel duurder te maken en er ook nog minder in te doen. Ik heb nog 3 pakken op voorraad van de 3+1 gratis actie van de AH een tijdje geleden dus ben er nog niet zo mee bezig... Heb nog geen andere luiers geprobeerd (Ja Huggies maar die vond ik niet zo eigenlijk...) Maar goed voor die paar euro kan het geen kwaad om eens een ander merk proberen. Lees heel veel over Kruidvat, maar vooral veel uitersten, de een vind het helemaal geweldig, de andere vindt het helemaal niks...
Lovely2011: Ik kreeg terug dat de grondstoffen zoveel duurder waren geworden maar dat ook de winkeliers zelf de prijzen flink opschroeven.. met andere wooorden, het vingertje wijst naar iemand/iets anders Lekker makkelijk. Ik ben inderdaad ook het denken over de kruidvatluiers. Ik heb op het moment nog pampers maar ach, ik ga gewoon eens een pak kv-luiers halen en dan gewoon uitproberen. Niet geschoten.. toch
schrok gister ook bij de kassa.. ze zei al ja hoor meer mensen er over.. snap best dat iets duurder kan worden maar in ene zoveel
Kruidvat luiers zijn wel goed hoor. Maar de een is de ander niet Die van mij plast ontzettend veel 's nachts en dan gebruik ik die voor de nacht van pampers. Overdag gewoon van het kv of pampers.
Voor de dames die vlak bij de Duitse grens wonen of die binnenkort zo'n gezellige kerstmarkt gaan bezoeken, bij de DM in Duitsland (drogisterij), hebben ze ook het merk Babylove. Deze luiers hebben dezelfde pasvorm als Pampers, nemen zeker net zoveel op (of zelfs meer) en kosten maar 5,75 per pak (mt 4+ 38 stuks) en 10,95 per doos (76 stuks). Hebben ze afgelopen weekend goed uitgetest. Jesse had afgelopen weekend erg zware plasluiers en was ook nog steeds aan de diarree, maar is geen een keer doorgelekt (wat normaal gesproken met pampers en kruidvat waarschijnlijk wel gebeurd was). Meteen vanmiddag (op de terugweg van ons weekendje weg) maar een paar dozen ingeslagen want ik vindt de pampers gewoon echt te belachelijk duur geworden.
Tja,..... dit is 1 van de redenen waarom ik geen pampers koop. Dure krengen en binnen een uur een dikke klont gel tussen de benen....
Ik ben goed te spreken over de kruidvat luiers. Mijn schoonouders hebben een pak Pampers staan, maar ik vind die toch enorm stinken binnen no time. Ik heb pas 1 keer meegemaakt dat de luier was doorgelekt en eerlijk gezegd was dat mijn eigen schuld, ik had die zijflapjes niet goed naar buiten gedaan bij de beentjes.