Nieuwe pup maar.......

Discussie in 'De lounge' gestart door Rylie, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik kende het gedicht al van HOE KON JE...!
    Maar bij het lezen van de eerste regels kreeg ik al gauw weer de tranen.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flower@ Ook hier niet zwanger maar wel de tranen pfff meis wat een verhaal.

Weet ts trouwens al wat ze gaat doen?
    of al een goed thuis voor de hond?

3. 4days

4days Niet meer actief

Zou ze hier nog terug komen? :p

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @jeem ik dacht ff dat ik het te vaak deed haha. Hoelang duurde het bij jullie voordat de hond zindelijk was? Onze vorige hond hadden we geluk mee die was al zindelijk toen we hem als pup kregen. Almoet ik zeggen dat Charly nu vrijwel niks meer binnen doet in de afgelopen 3 dagen. Hij zal best een plasje nog binnen doen maar ach dat is zo opgeruimd.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Moet dat verhaal enzo hier nou echt?

Moet TS zich dan echt mensonterend schuldig voelen omdat ze een fout heeft gemaakt?
    Ben het grotendeels eens met de boodschap die jullie willen doorgeven, maar sommige reacties zijn overdreven!

6. Opening

Opening Niet meer actief

hier alle pagina's gelezen en ben het er helemaal mee eens dat ze die hond nooit hadden moeten nemen. 3keer naar buiten voor een pup is veelste weinig.
    Ik heb ook een engelse stafford wel van marktplaats vandaan maar ik denk dat dat niet altijd slecht hoeft te zijn. Ik heb hem vorig jaar gekregen voor mijn verjaardag toen ik zwanger was. Ik was vrij van school, vriend werkte maar had de hele dag de tijd voor de hond. Ik vind het dus ook echt zielig dat ze40 uur werkt maar dat is mijn persoonlijke mening. Een stafford is inderdaad veel werk maar je hebt zoveel plezier aan zo'n beestje Ik zou hem voor geen goud meer willen missen. Natuurlijk is het zwaar in het begin maar dat weet je vantevoren.

Als ik TS was zou ik een lief baasje vinden en nooit meer een hond nemen.

7. 4days

4days Niet meer actief

Helemaal mee eens!

8. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Flower wat een prachtig gedichtje! Ontzettend mooi!

Over de topic starter hou ik maar wijselijk me mond. Heb namelijk geen goede woorden over voor zon muts! Bah.. Arm zielig hondje..

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

#249 CherryAyden, 10 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2010
    Idd zwaar overdreven allemaal. Te belachelijk voor woorden zelfs! Wat een VRESELIJK ZIELIG hondje. Zwaar mishandeld, krijgt geen eten, moet elke dag buiten slapen, wordt nooit uitgelaten, wordt nooit eens lief geaaid, zit onder de vlooien en wordt ook nooit gewassen. En ja zoals dat gedicht eindigt ook dit gruwelijk behandelde beestje hoogstwaarschijnlijk bij een dierenarts om in te laten slapen.

Aljeblieft zeg!! Kan er geen slotje op dit topic? TS reageert toch helemaal niet meer. En terecht!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Arm beestje zeg.
    En idd een kindje is nog veel meer werk!!
    Dat denk ik zeer zeker tegenover een pup.
    Vind het echt zielig charm!

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Haha nee hoor dat is juist perfect..

Bij ons duurde het 1 maand. toen gaf ze aan dat ze naar buiten wilde en deed het niet meer binnen. ( Ging toen nog wel vaak naar buiten ) en dat ging ik vanaf dat moment langzaam afbouwen.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Laf hoor, dat TS helemaal niet meer reageert. Maar aan de andere kant verbaast het mij niks gezien haar acties....;)

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

wat is daar laf aan? met sommige reacties vind ik dat niet gek....

hoe boor je iemand helemaal de grond in he.... dat is pas laf...

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dan moet je maar beter na denken voor je zo'n topic hier opent

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

daar heb je gelijk in...maar goed is goed toch?

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dat is zo maar ik snap best dat sommige mensen zich afvragen hoe of wat..

En als TS hier dan niet meer komt of niet meer reageert vragen mensen zich af hoe het met de pup is ;)

17. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ben ik ook nieuwsgierig naar, maar ik gooi er niks meer van reacties boven op als je snap wat ik bedoel.....ok t is een domme actie van de ts maar dat weet ze inmiddels ook wel;);)....neem aan dat ze dit echt wel heeft gelezen en niet meer durft te reageren...

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat is zo..

Ik denk ook dat dit topic beter dicht kan..

Vraag me ook echt nog steeds af waarom hij uberhaubt open gebleven is

19. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

wat een vreselijke zielige tekst wat een paar pagina's terug staat. Zit hier gewoon echt te janken...dan te bedenken dat onze lieve schat uit het asiel komt...hoe moet ze zich gevoeld hebben:(

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik dacht eerst ook dat het me op zou breken een pup in huis maar ik ging er met alle liefde uit sochtends om hem eten te geven en uit te laten.
    Hij is nu 10 maanden en zou echt niet meer zonder hem kunnen, ook al is het voor mij nu wat zwaarder ivm de zwangerschap en erge bandenpijn maar dan nog doe ik het met liefde.
    Ik was altijd meer een kattenmens, die hoef je niet uit te laten in de regen of wwat dan ook maar nu loop ik graag in de regen zelfs hahaha, even ontstressen samen met de pup buiten.
    Lekker hoor:D
    Hij weegt nu 28kg en is al veel groter dan de meeste volwassenen van zijn ras. *labrador*
    Maar het is zo'n schatje..
    Toen hij last had van zn sluitspier van zn blaas had ik ook zoiets van 'arg dat beest moet mn huis uit!!!' 3 keer per dag minimaal dweilen, maar dat gaat over.. het duurde tot 8 maanden bij hem tot hij echt zindelijk was.
    Nu heb ik er een super waakhond bij:)
    Ideaal nu mn man ook nachtdiensten moet draaien.
    De hond is nu mijn maatje geworden, helemaal nu ik zwanger ben beschermt hij me super.
    Nooit gedacht dat ik ook een hondenmens zou worden hihi.
    Wie weet gaat je ergenis ook wel over.. tuurlijk heb je je handen vol aan een pup, je moet concequent blijven en hem er elke keer opwijzen dat als hij iets doet wat niet mag dat je hem ook straft..
    Mn man strafte hem vaak maar ging dan over in spelen.. mjah fout.. je moet de hond na het straffen even links laten liggen.
    Kwam omdat hij het zielig vond om de kleine pup te straffen toen..
    Het is niet niks hoor een hond opvoeden maar als je er ook een puppy cursus bij doet dan gaat het super.
    Wij zouden eigenlijk op vervolg cursus moeten dattie naast kan blijven lopen los maar als die cursus start moet ik nog maar een maand voor ik ga bevallen, dus we gaan het hem zelf leren door continue de dingen te herhalen.

Ik hoop dat je door mijn verhaal een beetje om bent gedraaid..
    Je kunt zoveel plezier hebben van een hond..
    En als je er nog steeds hetzelfde over denkt als voor mijn verhaal dan had je beter moeten inlezen hoe en wat een pup allemaal met zich meebrengt..

Deel Deze Pagina