dacht dat er al een slotje op zat. vind het wel laf van de TS dat ze niet reageert, je kan toch ook alleen op de adviezen reageren en niet op de rest.
weet je voor al de mensen die denken dat ik LAF/SLECHT ben... Ooit bedacht dat ik het beste wil voor dat hondje.... En om dan alle mensen hier die nooit een foute beslissing maken gerust te stellen. Ons hondje gaat naar een geweldig lief baasje. Namelijk een oom van mijn vriend. We hebben geen betere kunnen vinden. ( iedereen nu gelukkig???) En nog ff.... Iedereen die over mijn kinderwens is begonnen... Voor mij is een huisdier iets heel anders dan wat gemaakt is van mijn vlees en bloed en super veel liefde Ik snap niet dat mensen zo iets kunnen zeggen. Vooral die weten dat het krijgen van kinderen een wonder is... En waarom ik nu pas reageer is omdat ik veel meer te doen heb dan alleen maar dan alleen maar 24/7 op deze site te zijn! NU MAG OP DE TOPIC EEN SLOT!!!
hoop dat het hondje daar gelukkig is en dat is het belamgrijkste, ts heeft haar best gedaan. En wie zijn wij om iets te zeggen over haar kinderwens, heel veel succes verder.