Hoi meiden, Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoeveel dagen duurde het voordat de Pregnyl 5000IE uit jullie lijf was? Ik ken de halfwaarde regel, maar begrijp ook dat er mensen zijn bij wie het juist korter/langer duurt. Hier vorige week dinsdag om 10:30 pregnyl gezet, dus nu 9.5 dag later. Gisteravond was mn testje negatief, maar op aanraden vanmiddag nog een keer getest. Hier was een lichte streep te zien. Nu dus in afwachting of deze nog gaat verdwijnen of juist donkerder zal worden.. Al jullie ervaringen zijn welkom! Liefs, Nen
@ Nen, dit is de bijsluiter... Zie pagina 3: Fertiliteit.info - Pregnyl Even in de bijsluiter kijken... Kan dus 10 dagen duren... En ik begin nu te denken (je zit op 9.5 dagen) dat het van jou is..... Oooo je maakt het spannend lieffie!
Tnx babii, had de bijsluiter idd gelezen. Maar jij schreef volgens mij gisteren of eergisteren dat een vriendin van jou 14 dagen de pregnyl in zich had. Of was dan 10.000IE? Het zou super zijn als het van mij is, maar dan is het wel heeeeel snel na mn ei(tjes)! Duimduimduimduim!!!
Dit is de test van vanmiddag. De foto is binnen 5 minuten na het testen gemaakt. Na het indrogen is ie wel iets donkerder geworden, maar door een wat gelige gloed over de test, is dat niet meer goed op de foto te krijgen.
Nee, dat was 100% de 5000 IE, maar dat ligt er echt aan hoe snel een lichaam het afbreekt. Maar blijf doortesten als hij donkerder wordt weet je natuurlijk genoeg!!!
Ik heb ongeveer 10 dagen na 10000IE pregnyl even getest om te kijken of t er al uit was. Toen had ik een bijna onzichtbaar streepje. Maar ik denk wel dat t bij iedereen anders is. Ik vind t wel vreemd dat je donkerder streepje krijgt 's middags dan 's avonds.
hey meiden, vanmorgen eens met ochtendurine getest. Streepje is bijna gelijk aan gisteren, een fractie lichter.. Het is nu 10 dagen na de spuit dus dan zal ie vanavond wel nega zijn denk ik.. I'll keep you posted liefs!
Nen87@ Spannend zeg, heb dit dus ook.... Pregnyl de 12e gezet, en vandaag een soortgelijke test Zal voor je duimen...OP naar een dikke posi test
Typje voor jou ook spannend. Jij zit dus nu 8 dagen na de pregnyl. Hier zou het volgens het boekje er uit moeten zijn maar op de test van net nog steeds een licht streepje.. Vind het zo spannend of het een restje pregnyl is of een beginnetje van mezelf!
okee weer nieuws haha. (ik heb heel goedkoop testen voor wie het zich afvraagt ) Vanmiddag om 17u een test gedaan en die is weer donkerder dan vanmorgen... Wil zoo graag duidelijkheid! Mijn geduld wordt wel op de proef gesteld Liefs
@ Nen, ja ik heb dat dus ook altijd. Blijf altijd giga doortesten .... Maar begin nu wel hoop te krijgen lieverd!!! Als er morgen nog een streep is en overmorgen ook, dan denk ik echt dat we je mogen feliciteren .
Haha je bent ook zo heerlijk testgeil jij he Ik blijf duimen voor je meis! Maar ik durf je pas te feliciteren als je maandag een duidelijke test hebt met een andere dan deze. Dan weet ik echt zeker dat het van jezelf is. Ohhh wat zou het gaaf zijn he! Liefs
haha testgeil valt wel mee hoor ik vind het gewoon prettig om nu even zicht te hebben op wanneer de pregnyl eruit gaat. Dan hoef ik bij een evt volgende ronde niet weer zoveel te testen en weet ik wanneer het niet meer van pregnyl komt als ik na het weekend nog posi test zal ik er een digi met indicator tegenaan gooien. Spannendddd! Zou zo fantastisch zijn als het deze maand raak is..
Hier vanmorgen een negatieve test. Zat misschien een ultralicht streepje op, maar ik beschouw het als negatief. Zal de pregnyl er dan nu toch uit zijn.. Nu nog afwachten de laatste dagen op het wachtbankje! Typje, heb jij nog een testje gedaan om te zien of ie donkerder/lichter is geworden? Op naar een vette 2e streep voor ons allebei!
Babii, hierbij nog even de beloofde foto. Hij is in negatief, omdat het daar wat beter op te zien is, het verschil tussen de streepjes. Toch wel raar he dat ik 's middags duidelijker testte dan 's morgens..
Bij mij duurde het bijna 14 dagen voor de pregnyl 5000 uit mijn lijf was. Maar als de streep donkerder gaat worden is het duidelijk! Duim voor je!
@ milla rose, poe zeg dan is het wel lastig om te beoordelen of het nog pregnyl is of een zwangerschap als het zo lang in je lichaam zit! Hier vanmorgen een nega test, dus denk dat het er nu uit is dan. Veel succes voor overmorgen! Hopelijk wordt er een prachtige emmy teruggeplaatst
Het kan hoor, er zijn meer dames die smiddags of savonds duidelijker testen dan smorgens. Ik ga duimen!!