wij hebben net een campingbedje van topmark bij de babydump gekocht aanbieding tot zondag nu maar 21,75 vrienden van ons hebben hem ook en hij bevalt prima zo veel liggen ze er toch niet in
Ik heb er ééntje van Koelstra, die klapt heel makkelijk in en uit. Mijn schoonouders hadden een goedkope, en die hebben we nog nooit kunnen gebruiken omdat niemand 'm in elkaar gezet krijgt. Ik heb ook nog een deryan travelcot voor mijn dochter, maar die hebben we nog niet gebruikt.
Wij hebben deze (babydump): Topmark | Campingbedjes | Baby-Dump Maar soms hebben we wel eens moeite met de ene klant inklappen. Maar volgens mij is dat gewoon pech hebben. Als we binnenkort ff naar babydump gaan, dan vraag ik wel of ze er wat aan kunnen doen. Verder bevalt ie prima! Wel een opvouwbaar matrasje bij gekocht. Maar goed, dat 'moet' bij alle bedjes wel. Ik zou dus ook niet een te dure aanschaffen. En we willen nu ook een tentje (travel cot) er bij. Omdat het gewoon veel lichter is om ff snel mee te nemen.
hebben jullie dat trouwens niet? Dat ie aan één kant moeilijk in klapt? Iets met die veer/ schanierpunt. Of hebben wij gewoon een pechvogeltje..