Nieuwe rage verkopers marktplaats?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koningsgezin, 13 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Elke keer weer! Ik ben klaar met marktplaats. Geef het liever weg, zo zat van zulke rare mensen.

Ysabella vindt dit leuk.
  2. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ow dan hebben ze aan mij een verkeerde.
    Doeiiii daar is het gat van de deur.

Wij hadden 5 jaar geleden onze boot te koop.
    Kwamen er 2 mannen kijken.
    Boden een prijs, oke akkoord. Wilde ze er nog 100 euro vanaf. Heb meteen (beetje bozig) gezegd "ga maar weg, gaat niet voor minder weg, Doeiii"
    Zeiden ze tegen mijn man "u heeft een pittig vrouwtje" :roflmao:
    Maar ze hebben de boot wel gekocht voor de afgesproken prijs :D

Bailey07 en Ysabella vinden dit leuk.
  3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat zei mijn man inderdaad ook, dat dit makkelijk geld verdienen was. Maar ja dat doe ik dan weer niet. Slechte zakenvrouw ben ik :roflmao:

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik schrijf standaard dan terug; Prima, voor 175 euro doe ik de deur open...
    Ik hoor ze nooit meer of ze gaan akkoord...

Marchella, DastyQueen en Yvke86 vinden dit leuk.
  5. fafa

fafa Niet meer actief

grappig, hoe dit topic begint met "de rare kopers worden regelmatig uitgebreid besproken hier, laten we het eens over de verkopers hebben" en dan gaan 9 van de 10 berichtjes toch weer over irritante kopers :roflmao:

Yvke86 en Koningsgezin vinden dit leuk.
  6. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Flauwe zeg

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Precies dat

8. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Viel mij ook op :roflmao: Geeft niet, vind het van de verkoper zijn kant ook erg grappig die verhalen.

Bedenk mij iets. Buurman ging op weg om een motor te halen via Mp, eindje rijden. Onderweg kreeg hij bericht dat hij is verkocht aan iemand anders. Er was al een afspraak gemaakt en verkoper wist dat ie onderweg was

Yvke86 vindt dit leuk.
  9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

:roflmao: die pik ik!

10. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Oke over een verkoper.
    We zijn nu opzoek naar een dakkoffer.
    Er stond een mooie grote (2,24m) zwarte te koop. We zoeken een lange dakkoffer i.v.m visspullen man.
    Dus afspraak gemaakt voor a.s zaterdag.
    Ik ondertussen het koffer gegoogled om te kijken wat de preciese maten zijn.
    Kom ik dezelfde advertentie op 2ehands.nl tegen alleen daar is het dakkoffer grijs.
    Dus ik mail de verkoper "mag ik vragen waarom je het dakkoffer zwart hebt gespoten"
    Krijg ik terug "nee, dat mag je niet"
    Oke :roflmao: en hij haalde hem meteen van gereserveerd af. Prima jongen, ik haal wel een andere :rolleyes:

11. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Waarom zou je een dakkoffer zwart spuiten?! Is ie da meer waard ofzo? Nu ben ik heel benieuwd naar de twee advertenties, of ben ik zo nieuwsgierig?

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ja geen idee. Vandaar ook mijn vraag aan hem. Maar ik mag het dus niet vragen.
    Waarschijnlijk had ie wat krassen of beschadigingen.
    Maar wij hoeven hem gespoten niet. Ligt bovenop het dak en dadelijk bladerd de verf al meteen.

zwarte skibox CLAN 400
    € 90,00
    http://link.marktplaats.nl/m1294784937?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Screenshot_20180614-144028.png Screenshot_20180614-144034.png

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Dat heb ik ook gehad. Grote linnenkast te koop gezet voor 75 euro. Reageerde er een vrouw. Ze begon niet over de prijs, dus ging ervan uit dat dat akkoord was. Ze wilde hem graag hebben. Bij het uit elkaar halen bleek een rails van een la niet meer goed. Heb stad en land afgebeld en gereden voor een andere rails, want wilde het graag netjes afleveren voor verkoop. Ze bleek een alleenstaande vrouw die er nogal over in zat hoe die kast straks in elkaar moest. Mijn vader zei nog tegen mij dat hij, als het niet te ver was, hij best even die kast bij die vrouw in elkaar wilde zetten.
    Vlak voor kerst alles uit elkaar gehaald, omdat ze het op kwam halen. De gang en woonkamer stond vol met planken, panelen en deuren. En de voordeur kon niet meer los.
    Ze was keurig op tijd met een busje met haar zus en zwager.
    Amper binnen wilde due zus haar ineens buiten spreken. Toen kwam ze terug of ik het goed vond dat ze 50 euro gaf. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik daar niet blij mee was. Dat ik me voor het blok gezet voelde nu mijn hele huis vol stond. Dat er altijd over de prijs gesproken kon worden, maar dat ik het niet sjiek vond dat nu pas te doen, nu ik geen keuze had met het hele huis volgebouwd zo vlak voor kerst. Ik ben akkoord gegaan, maar duidelijk onder protest. Ze begon weer over dat ze hoopte dat het ging lukken met de kast in elkaar zetten. Het aanbod van mijn vader om dat gratis bij haar te komen doen, heb ik maar voor me gehouden.

Ysabella vindt dit leuk.
  14. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Nou ja de brutaliteit! Had aangegeven voor €25 extra in de buurt in elkaar gezet.

15. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Laatst via marktplaats een prijs en afspraak gemaakt wanneer op te halen.. alles rond.. een dag later krijg ik een email kijk je bent overboden wat doe je betaal je €50,- meer? Of kijk je bent overboden ik verkoop het aan de andere.
    Uhm nee we hadden een afspraak:mad:
    Dit is zo irritant!

16. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Zo, dat word nu inderdaad nooit meer wat via marktplaats kopen. 2 flops door verkopers in 1 week.

Kleding voor dochter online gekocht via marktplaats. Ze gaat naar school en zag een erg leuk pakket. 44 stuks! Slechts 15 kledingstukken zijn in de maat van mijn dochter. Rest 1 tot 3 maten te klein. Paar tassen erbij “gekregen”. Wat voel ik mij genaaid zeg.

Deel Deze Pagina