Ik vind het kindermishandeling. Ik heb er echt geen ander woord voor. Ik hoop dat het strenge dieet gaat zorgen dat hij toch nog een enigszins normale lichamelijke ontwikkeling kan doormaken in zijn peutertijd.
Ik vind dit ook kindermishandeling. Als je je kind zó vet mest ben je niet in staat te weten wat goed is voor je kind.
Idd een ontzettend propje, maar volgens een ander filmpje (Eight month old Colombian baby weighs record 21 kilos | euronews, world news) gaat hij nu stoppen met KV en over op sap en groente. Lijkt me niet zo'n goed plan op die leeftijd, waar zijn de bouwstoffen?
Oh wat erg voor de baby! Als deze maar geen hartfalen enz krijgt.. Mijn zoontje van 5 jr en 98 cm weegt 13,4 kilo... Mijn jongste zoontje van 19 mnd 15 ( ook grote lange stevige knul)
Arm kindje, zo jong en al op een strenge dieet. Ik vind het ook kindermishandeling, zo een kleine zo veel voeding krijgt.
Mijn dochter is dubbel zo oud en weegt nog minder dan de helft daarvan. Arm kind. Net een Michelin-poppetje. Ze moeten hem na het badderen goed afdrogen, anders krijgt hij tussen alle plooien last van smetplekken. Dit is wel heel erg dik.