whaha ja dat was ook het eerste wat ik dacht maar goed, als die man daar aan had gedacht was de reclame lang zo leuk niet geweest
ik vind hem echt meesterlijk, overigens werkt de handrem echt niet als je met zo'n vaart van de heuvel afgaat en de remmen werken ook niet goed als je auto niet in het contact staat.
het is geweldige reclame dat moet ik even zeggen alleen klopt ie niet. Als je stuurslot erop slaat staan je wielen altijd scheef als ze van te voren recht stonden zoals in de reclame. In dit geval blijft de auto rechtdoor rijden en dat klopt dus niet. Maar dat maakt de reclame niet minder leuk Ik vind de reclame met het betonstorten ook leuk, weet niet of jullie die kennen.
mijn wielen staan ook gewoon recht op t stuurslot hoor parkeer em recht in, sleutel eruit en echt 1 mm naar rechts en t stuurslot zit erin, staan mn wielen nog kaarsrecht.
ik vind hem ook wel grapig alleen mijn dochter van 4 dacht er iets te veel overnaar en zei mar mama nu hebben die kindjes geen papa meer want hij is nu dood
Ja, en als dit echt zou gebeuren zou die auto ook veel sneller zijn dan die fiets, vanwege het gewicht. Maar niet zoveel denken he, het is gewoon een leuke reclame