Ik vind het dierenmishandeling. God weet hoe vaak dat filmpje is geschoten voordat het eens goed is. Waarom zijn dieren de dupe van dit soort idiote dingen? Ik vind het niet eens grappig.
Jaaah dat zag ik ook! Ik heb ook zo naar dat spotje gekeken! Maar die kippen reclame.. ja hij is wel geinig
Later (niet diezelfde dag) kwam hij toch weer op televisie dat het allemaal nep was, dat de kinderen er niet daadwerkelijk bij waren toen die dingen werden gezegd en dat het alleen zo in elkaar gezet was dat het zo leek. Ze lieten dat ook meteen zien, de kinderen verdwenen meteen uit beeld toen hij dat zei en zag je alleen nog een groen scherm achter hem.
Ik vind hem geniaal!! Die kippen lijden echt niet meer dan al die plofkippen, stalmelk en varkens op een kluitje die half nederland elke dag naar binnen werkt. Wie zonder zonde is....
Ik vind hem briljant! Haha, iedere keer die kipjes en ik lig weer in een deuk. En trouwens, als er dieren gebruikt worden voor reclames of series, staat er toch wel eens onder dat de dieren geen kwaad gedaan is? Dus die kippen zullen echt wel met respect behandeld zijn hoor. En anders komt de partij voor de dieren wel in actie Dan zou je nergens meer dieren voor kunnen gebruiken...
Ik vind het ook een leuke reclame! Ik denk niet dat die kippen echt geleden hebben hoor (zo ziet het er in ieder geval niet uit).
Ik vind ´m geweldig. Echt leuk gevonden! Magic body control is waar het om gaat in deze reclame. En wie beter dan die kippen laten dat zien?! Het eerste wat ik ook dacht: Hier zal natuurlijk wel weer gezeur over komen. Ik zie het kwaad niet hoor. Ze zien er gezond uit en worden niet mishandeld in het filmpje.
hahaha ik vind hem ook geweldig. mishandeling? hahaha je kan je eigen ook gewoon vreselijk aanstellen natuurlijk
haha ik vind hem humor, die kippen zien er mega relax uit, wij deden vroeger ook altijd dansen zo met de kippen en die hebben ook geen trauma's, ze zien er mooi en gezond uit dus die hebben echt niets te klagen...
Schijnbaar een van de weinige dus die vindt dat dit niet kan... Dieren "gebruiken" voor de lol van een ander.
Mag je ook geen mensen gebruiken meer in reclames dan? Ik vindt het echt overdreven die dieren hoeven geen gekke dingen te doen toch?
Tja.. Dat is toch ook wat gebeurt met huisdieren: die heb je toch ook voor je eigen plezier? En alle dieren die geslacht worden om vervolgens gegeten te worden hier.. Je kunt nu niet zeggen dat het echt noodzakelijk is: is toch ook allemaal voor ons genot/plezier/trek? En de dieren in de dierentuin, worden toch ook ergens gebruikt?
Ik zou liever door het leven gaan als een celebrity-kip dan een gemiddelde kip op de kinderboerderij met al dat geschreeuw en opgejaag om mij heen.......
Nou, ik ben echt een mega-dierenliefhebber.. Eet zoveel mogelijk vegetarisch of biologisch en ik steun verschillende goede doelen zoals wakker dier enzo...Maar deze reclame vind ik alleen maar heel erg leuk! Die kippen zien er helemaal niet gestrest uit ofzo en ook nog eens heel gezond met hun hele snavel er nog aan en niet kaalgepikt... Nee, voor die beestjes wordt gewoon goed gezorgd hoor... Die zitten nu weer lekker bij de hobbyboer in de tuin waarschijnlijk.