Tsja als je kijkt dat ze in de kippenbranch kippen vangen aan 1 poot op de kop zodat je in 1 hand 3 tot 4 kippen kan houden en ze zich voor dood laten hanben dan viind ik dit erg kipvriendelijk. In de houding dat ze vastgehouden worden zijn ze juist rustig en relaxt en juist niet in paniek. En ze zullen vast wel handtame kippen gebruikt hebben. Lichten en studio ja niet natuurlijk maar goed als ik je kijkt naar vogelbeurzen en tentoonstellingen dan zitten ze ook in een vervoerkooi, felle lichten en daarbij nog meer herrie en te kijk in een kooi
Ik snap alleen niet zo goed wat het met die auto te maken heeft... Verder wel grappig, maar ik dacht bij de eerste keer dar het echt om een beter leven voor de kippen zou gaan oid, maar om een auto, nee die zag ik dus echt niet aankomen
Ik vind m supergrappig deze reclame De kippen zien er totaal niet gestresst uit, anders zag je ze wel wapperen met de vleugels. Het komt op mij over alsof ze het wel chill vinden die kipjes, een soort massage
Dat doen kippen dus van nature hun hoofd rechtop houden terwijl hun lijf beweegt. Mercedes probeert dus duidelijk te maken dat jij (en je hoofd) stil blijven zitten terwijl de auto alle bulten etc absorberen. De kippen van deze reclame, grote kans dat dit kippen zijn handtam zijn en hoogstwaarschijnlijk hebben ze een beter leven dan menig kinderboerderij kippetje dat de hele dag opgejaagd wordt door kinderen.
De eerste keer dat ik deze reclame zag had ik zo iets van WAT IS DIT> Mercedes ( de luxe auto merk) wat moeten die nu met dansende kippen. Vind het aan de ene kant een grappige reclame en aan de andere kant een hele vreemde combinatie. Laten we dan maar gaan voor de humor.
Ik vond hem geweldig, elke keer als ik hem zie lig ik helemaal in een deuk.. Overigens vind mijn man er geen r**t aan.
Ik vind al die plofkippen die er vreemd uitzien zieliger dan deze kipjes in de reclame. Dat ik hem voor het eerst zag vond ik het wel een beetje vreemd, maar verder niks.
Zijn daar niet gewoon wetten / regels voor waar reclamebureaus zich aan moeten houden? (weet niet wie deze gemaakt heeft...) Ik snap dat mensen zoiets hebben van moet dit nou en is er wel goed met die kippen omgegaan. Echter vind ik zelf dat het wel de boodschap goed over brengt... maar wellicht kan er volgende keer nagedacht worden over CG-dieren? Aan de andere kant, dat kost meer, en de klanten in de reclamebusiness zijn krenterig tegenwoordig, omdat t kan. Daarnaast, hadden ze katten moeten gebruiken! maarja die houden hun hoofd niet stil als je ze beweegt. (grapje hoor, omdat ik zo van katten houd)
Ik vind hem wel leuk. De eerste keer vroeg ik me ook even af hoe er met die kippen omgegaan is. Maar ik zie gewoon een paar kippen met heldere, mooi verendek. Ze ogen gezond. Ik denk dat dit gewoon een stel hobbykippen is. Die zijn wel gewend om opgetild te worden.
Nou jeetje.... Aan sommige reacties te zien, zoals die van ts, verwachtte ik een complete afslachterij. Maar ik heb nog nooit zulke mooie relaxte kippen gezien. En ze worden voor een reclame gebruikt, ja dus........ Liever voor een reclame dan wel 1000 andere dingen die miljoenen kippen iedere dag meemaken. Wat gebeurt er met ze hierna? Ik denk dat de hele crew een heerlijk mals kippetje op het bord had liggen , na een lange zware dag op de set vol met flitsen en bewegingen. Gaat hun ook vast niet in de koude kleren zitten, deze brute mishandeling.
Oh my god is hier werkelijk een topic over geopend. Whahahaha das pas zielig. Die kippen hebben flow man. Leken wel knuffelkippen