Had nog niet eens bij het welzijn van die kippen nagedacht bij het zien van die reclame, slechte ik... Ik denk iedere keer: heb je die stomme reclame weer. Vind er niks aan.
Ik vind hem echt super grappig!! Denk dat menig kip jaloers is hoor! Ik geloof nooit dat deze kippen hier een trauma aan overhouden.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om reclame, ik vind het fantastisch. Zielig voor de kippen vind ik een beetje onzin, die hersentjes werken echt niet zoals bij mensen hoor, ze houden er geen trauma's aan over... Dan kun je mensen die kip eten ook wel kannibalen noemen
Een mercedes is een kippige auto..... ik had als mercedes zijnde een andere tactiek gekozen zonder dieren en wenkbrauwophalend volk die het aankijkt... vind het geen goede reclame omdat de meesten niet de link leggen tussen kip en vering van de mercedes.
Ik vind het een hilarische reclame en de kippen zien er gezond en niet gestressed uit, dus ik maak me niet zoveel zorgen om dat dierenleed.
Dierenleed zal het heus niet zijn. Men moet zich aan bepaalde voorwaardes houden met zoiets. En die kippen worden op handen gedragen! Deze kippen hebben het even beter gehad dan legbatterij kippen. Wat betreft de reclame zelf, mwahhh flauw... Maar ja ik ben dan ook geen fan van mercedes, liever 6 sterren in mijn voorruit dan 1 op mijn motorkap
Ik dacht eerst dat het om plofkippen oid ging... Ach, zo slecht zien ze er niet uit. Een hele dag op set en lekker a la Doutzen gepamperd worden. Ik had er ook voor getekend.
Ik denk dat Mercedes toch echt wel een naam hoog heeft te houden en het zich echt niet kan veroorloven om de dierenbescherming op zijn nek te. Krijgen....dus dat de kippen onder gezonde omstandigheden zijn gebruikt voor de reclame. Heb zelf kippen gehad en een kip die gestrest is ziet er niet zo uit...die is ook zeker niet stil...heb ooit midden in de nacht een egel kunnen wegjagen in de ren omdat de dames zoveel herrie maakten dat geer en goor er jaloers op zijn.. Als je een kip vast houd en hem beweegt gaat hij automatisch zo met zijn koppie mee...
Ik vind het echt de meest stomste reclame ooit, echt waar gaat t over, ja ik snap t de vering van de auto maaare wat heeft t ooit met een kip te maken.... Enne begrijp me niet verkeerd, onze kippen zien er heel goed uit, maar deze kippen zien er nog beter uit, als er stress was dan zaten ze echt niet zo relaxt..