vind het wel grappig,aparte typetjes! ben benieuwd,ga volgende week zeker kijken. maar ik hou dan ook van dat soort nutteloze programma`s
yep! gekeken! Wel leuk hoor. Het moet nu gaan beginnen. Dit was echt een introductie van iedereen.. Inderdaad, iemand die opstapt. En eerlijk gezegd.. Die blonde dame lijkt me ook geen makkelijke hoor.. Gaat best nog wel t een en ander gebeuren volgens mij! Ik kijk volgende week weer
Wat is de naam van de hotel, gister had ik hem gevonden maar de site was overbelast. wie weet het ikkan het niet meer vinden
Sandton Hotel De Roskam in Rheden ligt aan de voet van de Posbank in Nationaal Park de Veluwezoom. De bosrijke omgeving biedt verfrissende inspiratie voor vergaderaars. Even ge-googled
ik zit nu te kijken, ik hou op zich wel van dit soort programma's en vind martijn krabbe sowieso een leuke presentator.
volgens mij zijn die idd specifiek getypecast vooral die blonde zou ik es flink aan dr haren willen trekken wat een verwend nest
Nou inderdaad zeg.... als ik zolang ongewenst werkloos was geweest, was ik denk ik wel ietsje dankbaarder geweest voor zo'n kans, maar ja