Verf vraagje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sukke, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Aangezien wij geen babykamer maken omdat er geen slaapkamer meer over is en we de zolder niet willen verbouwen omdat ons huis te koop staat, wil ik onze slaapkamer aan gaan pakken!

Nu wil ik er niet te veel geld aan uitgeven dus ben ik de schuur even ingedoken. Daar vond ik nog een emmer superdekkende latex. Waarschijnlijk van 2 jr geleden, babykamer voor de eerste toen!
    Hij is alleen vrij dik, heb hem door geroerd en lijkt een beetje op stevig beslag nu!

Nu vroeg ik me af, kan ik dit nog verdunnen en zo ja waarmee? Gewoon met water?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Is het op waterbasis? Zo ja dan met water. Zo niet dan kan het vaak met terpetine.

Een beetje proberen eerst.

(dit zegt mijn man)

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    muurverf is op waterbasis. Je kunt eventueel wat verf in een apart bakje doen en het dan even uitproberen

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Thnx! Ga van de week maar is proberen dan!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    water ja, hebben wij ook gedaan, smeert ook veel beter

6. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Je kan het ook gewoon naar de bouwmarkt brengen. Die schud het even in de machine voor je met water of dergelijke. Klaar is kees, kan je zo weer gebruiken!

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Doen ze dat ja?
    Dat zou helemaal handig zijn. Moet toch nog het 1 en ander hebben dus kom dan niet alleen daarvoor!

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Als je toch naar de bouwmarkt moet dan zou ik het even meenemen en gewoon vragen. Scheelt jezelf een boel gesmeer & dan weet je zeker dat het goed gebeurt! haha.

Deel Deze Pagina