Hallo, Omdat ons kleintje erg hongerig is heb ik bambix groei onbijt en bambix avondpapje gekocht. Maar op de verpakking staat dat je dit op een bordje doet. Kan dit ook door een fles? Hoeveel scheppen dan op een 200 ml fles? Ben benieuwd of hij dan minder hongerig word! Bedankt!
Ik heb laatst ook bambix door de fles gedaan, maar alles zakte naar onderen. Misschien kwam het wel omdat het nog te dun was. Maar hier was het geen succes.
wij doen meestal 3 of 4 scheppen (van die nutrilonschepjes) door de de fles en dan een 1,2,3 speen er op, af en toe tijdens het drinken even schudden want ander zakt alles naar onder en hebben ze op het laatst alleen nog maar bambix. Meer schepjes hebben we niet geprobeerd omdat onze dame het dan niet lust dus ik weet niet of het dan nog vloeibaar genoeg is. Maar op de kant en klaar pakjes pap van Friso staat ook gewoon dat je het in een fles kan doen. Dus gewoon uitproberen.
Hier ook Bambix groeiontbijt. Ik doe 6 (nutrilon) schepjes Bambix en 6 schepjes melkpoeder op 180 ml water... en dan de 123 speen van Avent. Werkt prima.
ik heb van bambix een avondpapje gekocht waar al opvolgmelk in zit..... 160 water en 7 schepjes van de pap...... die is ook voor in de fles! Ik zat ook zo met die lepeltjespap in m'n maag... ons moppie vind een lepeltje nog niet zo fijn!
Ik doe gewoon 4 eetlepels bambix in de fles op 180 water dan roer ik met een vork en dan heb ik van difrax l speen en klaar is kees hij drinkt het zo op
ons mopje krijgt als laatste fles om 19.00 uur bambix avond biscuit papje 210 water en 9 scheppen. Heerlijk vind ze het en gewoon uit een flesje, gaat prima met zo'n 123 speen!