@debby: Ah oke, vond je reactie al zo aanvallend en vreemd! Dacht al dat je ondertussen wel wist hoe ik in elkaar steek @KristelStrijbos: Ik badder mijn kinderen op 45 graden, blijven ze langer klein! Haha
haha tuurlijk het was trouwens ook niet aanvallend bedoeld naar mamabibi... leest misschien welzo... maar niet zo bedoeld
waarbij de weegschaal toch echt doorslaat naar gewoon met zes maanden introduceren en liever niet eerder.
Ja, zo beredeneert de gemiddelde dictator ook Maar goed: er is geen eenduidig onderzoek dat absoluut 1 kant op wijst EN het geldende advies dat momenteel aan jonge ouders wordt gegeven is dat het prima is om ergens tussen de 4 en de 6 maanden te beginnen, afhankelijk van ieder specifiek kindje. Dat zijn feiten. Dat jij het ene onderzoek geweldig vindt en anderen blijkbaar afdoet als onzin, omdat ze niet in je straatje passen, dat zijn geen feiten. Dat is jouw mening. En nu ga ik niet weer dezelfde discussie voeren, maar lekker in in het zonnetje zitten!
Jaa, relax de zon schijnt!.. hahaha nee hoor fappie! Ben het met jou eens! En aggg vind echt dat ouders meer naar hun kinderen moeten kijken dan naar allerhande onderzoeken.