Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sukkie, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en heb sinds een paar dagen last van zuurbrand (hele zwangerschap niet gehad) snel het gevoel dat de baby in de weg zit, misselijk en veel honger. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het er gewoon bij hoort, maar zijn er meer vrouwen die dit hebben?

2. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hallo Sukkie,

Ben zelf nog maar 8 weken en heb erg zuurbranden. Volgens mij heeft dat nu een andere oorzaak dan aan het eind.
    Jij bent al heel ver in de zwangerschap en dan komt het volgens mij doordat de maag in de knel komt en dat je eten dan weer naar boven komt. Het schijnt er in ieder geval wel bij te horen.
    Voor ervaringsverhalen moet je toch bij je collega's zijn die ook zo ver zijn. :) Misschien reageren die ook nog wel

Veel succes met de laatste loodjes,

Meeuw

3. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Sorry....Niet alleen eten kan naar boven komen vanzelf, maar natuurlijk ook het maagzuur, dus....zuurbranden

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Hoi Hoi,

Vervelend he...dan zuur...doet echt zeer ook soms he...Ik heb het in mijn eerste zwangerschap gehad...eigenlijk de hele zwangerschap..ze zeggen dat een schaaltje vanille vla eten werkt...bij mij helaas niet maar je kunt het wellicht proberen..Het hoort vrees ik echt bij de laatste loodjes..je kindje duwt nu natuurlijk overal tegen aan heeft niet zo veel ruimte meer...SUCCES!

Groetjes San

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

Ik heb het ook vreselijk!

Probeer niet teveel tegelijk te eten....en niet meer na 19.00 te eten...
    Dat verlicht iets!
    Je hebt kans dat t erger word!
    Je mag eventueel gewoon rennies gebruiken mocht het te erg worden!
    Melk helpt bij mij ook goed!

6. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Hoi

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Hoe verder ik de zwangerschap in ging, hoe meer ik er last van had. Er waren ook weinig dingen die hielpen. Op het begin hielp een beetje cola drinken nog wel eens of inderdaad vanillevla, maar tegen het eind was er eigenlijk niks meer wat echt hielp en heb dus ook vaak zittend geslapen (als ik ging liggen werd het helemaal erg!)

Nog eventjes en je hebt een mooi kindje en ben je er als het goed is ook gelijk vanaf! Nog even volhouden!

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb het ook heel erg gehad

rennies hielp bij mij niet en vla ook niet

wat wel hielp was op mentos zuigen en volle melk drinken

8. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    ik heb er ook last van.

ik ben nu begonnen aan biscuitjes na het avondeten en dit moet ook helpen.
    Heb er afgelopen nacht ook 1 genomen want ik had zo'n last van oprispingen, en dat hielp wel.
    en geen zure sapjes of frisdrank drinken.

groetjes van esther

Deel Deze Pagina