Alweer een vraag aan jullie.... Wie heeft er een idee waar ik hele smalle broekjes kan kopen voor mijn zoontje van 1,5? Hij is ongeveer 77 cm maar weegt maar 8,6 kilo maat 74 en maat 80 is veel te groot vooral te breed elastiekje kan niet strakker, en het sluit echt niet mooi aan om zijn benen in een broekspijp kan hij met 2 benen zowat in... Vanmiddag ook 2 nieuwe pyamjas gekocht maar zijn broekjes zakken af voor zijn lengte mag hij de maat wel hebben! Maat 68 zit heel mooi aangesloten maar het word veel te kort! Wie heeft er een tip?? Ik zoek geen hele dure broekjes!
Hier een smalle baby en ik heb sinds kort de slimfit jeans Vd Hema ontdekt. Zijn 10 per stuk (iig tm maat 74). Deze vallen heel mooi smal. Normaal vind ik Hema heel breed vallen maar deze niet Zoon 7 maanden, ongeveer 70 cm en 7 kilo
Zara en gap zitten hier vrij strak om de beentjes. Ik hou zelf van skinny jeans van zara, zitten zo schattig. Ik ben helemaal niet van hele grote baggy broeken. En pyjamas van gap zijn helemaal ideaal voor dunne jochies en helemaal niet zo duur, zelfs mouwen sluiten heel goed aan tegen armpjes.
Dankjewel voor jullie tips!! Ja ik hou ook helemaal niet van die brede broekjes! Maar die ik heb zijn skinny broekjes, nouja bij hem niet Ik zal eens kijken bij Hema en Zara.
Ja! Hier ook een smal ventje! Ik koop de broekjes bij Hema, geweldig! Onlangs ook bij de wibra twee broekjes met verstelbaar elastiek gescoord. Zitten prima. mijn kindje is nu 74 cm en ff ruim 8 kilo. Hier met shirts hetzelfde probleem helaas... ik was nu op 30 graden om het snellekrimpen tegen te gaan. wel shirts bij hema gescoord van de week (uitverkoop!!) En die kwaliteit is best goed.
Inderdaad de broekjes van de Hema en ik koop per seizoen ook altijd 1 of 2 broeken van name it. Zijn wel wat duurder, maar probeer ze in de uitverkoop of met goede korting te kopen, want ze zijn en blijven wel erg mooi.
Hier ook last van (zoon is nu 2,5 jaar) zat in broekmaat 80 maar qua lengte moest hij 92 hebben. Heb het nog even kunnen oplossen door hoge sneakers er bij aan te doen Nu past hij mooi in 92 maar helaas begint hij weer te groeien in de lengte Heb trouwens skinny jeans van name it. Lekker allemaal van marktplaats. Gelukkig hoefde ik geen nieuwe korte broeken te kopen deze zomer. Hij paste ze allemaal nog!
Van Name it. Je heb slim leg en slim waist en zelfs nog extra slim of een combi ervan. Ik koop alleen nog maar Name it broekjes, die zitten hier toch het mooist en blijven ook mooi! En met ong. 25 euro vind ik ze prima geprijsd.