Hallo allemaal! In ronde 5 heb ik predictor ovu testen gebruikt en met positief resulaat ook nog! Helaas ben ik met 6.3 weken het vruchtje verloren... Nu heb ik een paar vragen: -Kun je een ovu test ook gebruiken om te kijken of het HCG uit je lijf is? (ik heb nl nog 2 predictor ovutesten liggen) -Wat is het verschil tussen Matcare mét of zónder casette? -Is matcare betrouwbaar? Groetjes Cynthia
ik heb de matcare ovu testen gebruikt en vind ze super (zie album ) je vragen kan ik geen antwoord op geven verder , maar ik had wel 1 dag voor me nod met eeb ovu test getest die was posi daarna een zw test gewoon en ook posi. dus hij meet wel HCG!
hey ik heb een vraagje, mijn ei komt pas over 11 dagen, volgens mij. nu heb ik gister en vandaag (streep is donkerde dan de controlestreep) positief getest. kan ik nu al mijn ei hebben, ik voel trouwens helemaal niks, normaal wel. of kan de test ook vals positief aangegeven, ik gebruik de testen van sensitest.
Je ei komt na een positieve test ong 24/50uur later! En 5/10dagen later je mogelijke innesteling en 14dagen nadat je ei gesprongen is... Word je weer ongesteld
je bedoeld toch sensitest madcare he? (zie ovutetsen in mijn album) Ik heb die met huls en die waren heel fijn. De dipsticks weet ik verder niets van.. Erg duidelijlk. Zoals je in mijn album ziet heb ik daarmee ook duidelijk positief getest toen ik zwanger was..
hier nog een verschil tussen met of zonder casette! Waarom zijn Dipstick of strip testen niet betrouwbaar? Wil je een betrouwbaar resultaat? Gebruik dan in ieder geval cassette (pipet meegeleverd) of midstream (enkele seconden in de urinestraal houden) zwangerschapstesten. De zogenaamde "goedkope" dipstick testen of strips die worden aangeboden op internet zijn zeer vaak niet geschikt voor het betrouwbaar thuis testen op een zwangerschap. Deze testen zijn zeer kwetsbaar en lastig te gebruiken en te beoordelen. De dipstick testen worden sterk afgeraden om thuis je zwangerschap vast te stellen. Dergelijke testen zul je daarom ook niet kunnen kopen via je apotheker of drogist, daar tref je alleen de betrouwbare, veilige en makkelijk te beoordelen cassette of midstream zwangerschapstesten aan
de casette van midstream?? OHW ja... daar had ik er 10 van... de eesrte 3 gaven 2strepen.. de 4de en 5de gaven niet zwanger aan.. die erna heeel wazig.... en toen weer vel... en toen weer niet!!! HEEEL betrouwbaar zijn ze... Je zou (toen der tijd) maar 8maand bezig zijn.. en hopeloos ervan worden Ik vind het gewoon klote dingen... onbetrouwbaar de dipstick matcare heeft nog NOOIT iets aangegeven! dus ben het niet met jou eens
Uh dat heb ik niet geschreven hoor.. dat komt van een site af. maargoed, bij mij hebben ze elke maand niets aangegeven tot deze maand elke keer een streepje.. en tsja, zie mn banner! Dus bij mij werkte ze super betrouwbaar en heb dr ook verder nog nooit slechte dingen over gelezen.
Gefeliciteerd 8) Ik heb er gewoon geen goeds voor over... maar ja.. zullen MIJN hormonen wel zijn na 15lange maanden
Pff wel vervelend dat ze positief gaven.. je krijgt dan zoveel hoop.. bleh.. Ik lees dat je in 2009 geen mama zal worden..? Wat erg Sterkte..
Uhm moet even de tekst veranderen , Kan nog 25december wéér mama worden Jij bent november mama he? geweldig zeg.. lekker genieten... al verloskundige geinformeerd/afspraken gemaakt? Gewelidig gevoel he 8)
Oohow hihi ik dacht dat je bedoelde dat je dit jaar niet meer zwanger kon raken.. Gelukkig dat ik het verkeerd begrepen heb! Ik ben nét december mama, 2 december ben ik uitgerekend Ik bel na het weekend de huisarts op..dus dr is nog niets geregeld! had al vanaf woensdag positief getest met streepjes-testen haha, dus ik wist eigenlijk al wel zeker dat ik zwanger was, maar wou ;'t graag nog even zien staan op een digitale.. en die heb ik vandaag gedaan, en ook positief Ik zie dat je al 2 kinderen hebt.. heeft het bij hun ook zo lang geduurd? Of is dit je eerste keer in de mmm
nee gek genoeg was ik bij hun (1ste een ongelukje) en bij de tweede meteen zwanger Heb een nieuwe man, en hij heeft 2 meiden (18 en 17) en ook meteen raak Dus ja eerste x de mmm.. zijn zaadjes zijn van niet al te beste kwaliteit Maar bewijst 15maanden frustraties..... Leuk 2 dec... mooi sint kado.. als het een dag lter komt! Spannend he? positieve test.. gaat er heel wat door je heen Je hebt gewoon een ienie-minie baby in je... Ben benieuwd wanneer je een echo krijgt.. en geen HA... maar verloskundige.. GEWELDIG
Haha ja maar ga de huisarts wel ff bellen om op de hoogte te stellen en evetueel voor een paar adressen van verpleegkundigen te vragen.. Moet wel 3 daagjes later zijn, als het echt op sinterklaas zou zijn he Wel raar zeg... dat bij je man zn andere 2 kinderen het gelijk raak was, en bij jou ook bij jouw kinderen...de combinatie jouw eicel en zijn zaadje is ff lastig dus? haha. hoop dat het in de mmm wordt opgelost! Tis idd erg spannend en ongeloofwaardig. Ik blijf elke keer nog ff checken op mn wc papiertje of ik geen roze/rood erop heb zitten!