Hey meiden, Ben zo op zoek naar lotgenoten om samen hierdoor te komen! Na 9 maand klussen was ik zwanger maar op 6.5 weken kwam de gyne erachter dat het vruchtzakje gestopt was met groeien op 4 weken. Wie deed ook meer dan een half jaar over eerste zwangerschap en heeft nu juist een vroege miskraam achter de rug? Laten we elkaar erdoor trekken! Dikke knuffel
Ik kan met je meepraten. Wij waren net een half jaar bezig. Bij de termijnecho (9,6 wkn) vertelde de verloskundige me dat het vruchtzakje met 6 à 7 weken gestopt was met groeien. Zoals mijn handtekening al verklapt, is vorig week alles verwijderd. Er mijn meerdere dingen in mijn leven in 7 keer gekomen. Ik zei daarom ook rond het half jaar "alle goede dingen komen na 7 keer". Doortellend zouden we dus nu een keer de 7de ronde in gaan. Ik hoop niet dat ik opnieuw moet gaan beginnen met tellen. Maar rot is het allemaal wel.
ik heb er geen halfjaar over gedaan maar heb wel net n miskraam achter de rug. Dus ik dacht meld me ook hier aan als dat mag. Allereerst iedereen veel sterkte nog....
Hoi kik, Zal me ook hier even melden, na precies een jaar gestopt te zijn met de pil, was ik ook zo blij dat ik na een paar dagen overtijd zwanger testte. Helaas de volgende dag verloor ik op mijn werk de eerste stolsels en bloed. Was toen rond de 4 wk en 3 dagen.