Nieuwe ronde in! Wie gaat mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Heey dames,

Ik ben vanmorgen (dacht ik) ongi geworden maar het zette niet helemaal door. Dus morgen zullen ze er zeker zijn.

Dit word onze tweede ronde voor nr. 2.
    Ik ben 25 aug gestopt met de pil en heb nu netjes een cyclus van 30 dagen.
    Ik ben wel bezig met ovu testen.
    Ik hoop nu dat ze snel doorzetten zodat we er weer verder kunnen.

Succes

2. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Dag 3 nu .. Ongesteldheid word steeds minder..woehoee! :D Deze ronde gaan we SMEP'pen. Hopelijk blijft dat "verplicht klussen" goed gaan..pff

Liefs!!! XXX

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoihoi,

Ik meld me ook aan, ik ben eind april gestopt met de pil. Maar eers een paar maand aan het ontpillen geweest.. Heb nu 2 x mijn eisprong gevoeld, dus dit is ook onze 3e ronde!! Het voordeel is dat ik een korte cyclus heb.. Mijn nod is zaterdag 17 okt.. Dus we zullen afwachten..!! Iedereen succes!!

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hoi meiden ik kom hier ook gezellig meekletsen. Het is bij mij wel ronde 4 en ongi zijn net gedaan dus kan het klussen weer gaan beginnen.

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Heey..
    Even tussendoor..
    Ik zou wel willen..;)
    maar ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil..
    en ben nog steeds niet ongesteld..(ook niet zwanger)
    dus moet eerst wachten op mijn menstruatie:S
    en dat duurd lang!;)
    Liefs van mij

6. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    #26 kat, 25 sep 2009
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
    Nou hier toch 2 dagen langer moeten wachten op mijn (n)od. Vanmorgen zijn ze (eindelijk) echt door gebroken, wat dus betekend een cyclus van 32 dagen.

Ik had wel gedacht om er minder mee bezig te zijn voor nr. 2 maar dat is toch echt niet zo.

Daan04 hoe is het bij jouw,
    op hoeveel dagen zit je nu (om Pina82 nog eens te herhalen ;))? spannend hoor.

En Moontjee, op hoeveel dagen zit jij? Hopelijk breken ze voor jouw dan ook snel door, of niet;)!

Groetjes...

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hier nog steeds geen ongi. Maar wel steeds meer krampen ;). Het maakt me niet zoveel uit of ik nu ongi wordt of niet, ik wil graag duidelijkheid! En dan kunnen we fris beginnen aan ronde 2.
    Maar voor nu is het nog even afwachten.

8. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0

Ik zou ook niet weten wanneer mijn eisprong is geweest. Ik hou het ook nog niet bij. We hebben zoiets van, eerst een half jaartje proberen of het zo lukt en even kijken hoe mijn cyclussen gaan verlopen en dan daarna zullen we wel gaan proberen met tempen en misschien ovu testen gebruiken.
    Maar goed het houd het wel spannend haha :D

X Jbm

En het wordt al lekker drukjes hier, gezellig!

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes

Hoi JBM en anderen !

ja het wordt idd drukker hier. maar iedereen is net aan zn nieuwe cyclus maar rond dag 13 dus over een dag of 10 denk ik dat het veeeel drukker zal zijn, dan wil iedereen zijn figuurlijke ei kwijt!! haha.

Hey een tip voor je /iedereen. Je heoft m niet op te volgen maar ik denk dat als je het nu niet doet, dat je het wel zelf beslist over een maandje ofzo :)..: als ik jou was zou ik alvast gaan tempen. ookal ben je niet gericht bezig om te klussen om meteeen zwanger te worden, op deze manier krijg je toch inzicht in hoe je cyclus loopt en ga je je eisprong herkennen in je temp. grafiek. Het kan best een paar maandjes duren voor je ziet/herkent wat je lichaam doet. :(

Ik dacht ook 'we kijken wel..hebben geen haast, zien wel hoe het loopt. Nou....dat duurde 1 maand daarna wilde ik alles weten hoe het zat om zo snel mogelijk zwanger te raken ! :D Ik denk dat de meeste dat hier wel hebben hihi. :$

Nou lang verhaal he...

x
    Pina

10. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Nou ik denk ook dat ik ga tempen hierna, als ik ongesteld wordt tenminste maar daar gaan we dan maar even vanuit.

Zit nu op dag 33 en zat net even te kijken dat we al bijna 4 maanden bezig zijn en nu nog in ronde 3 dus gaat toch wel snel zo als je er even bij stil staat!

Maar ik dacht ook dat ik wel rustig zou zijn hieronder maar zit toch alsmaar op het forum te neuzen enzo, dus toch wel erg mee bezig haha!

X Jbm

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik ben vannacht ongi geworden dus ik ga ook weer mee naar de volgende ronde..nieuwe ronde nieuwe kansen. hoop dat oktober onze maand is!

12. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Hoi meiden,

Ik mag ook eindelijk de volgende ronde in. Ben gistermiddag ongesteld geworden. :D
    Op 1 juni ben ik gestopt met de pil, de eerste cyclus duurde 40 dagen en de tweede 71! :( Moet dus duidelijk nog even in een goed ritme komen zonder de pil.
    Halverwege de tweede ronde ben ik begonnen met Etos Zwanger Worden en na 32 dagen deze pillen geslikt te hebben, werd ik ongesteld.
    Ik weet niet of ik deze ronde ga temperaturen of ovulatietesten ga gebruiken, denk het nog niet.

Succes allemaal deze ronde!

13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Wij zouden ons hier ook graag bij aansluiten.
    Voor ons zou het wel nog maar de 1ste ronde zijn, heb 19 september m'n laatste pil genomen en ben 24 september ongesteld geworden, nu maar hopen op een regelmatige cyclus zonder pil;)
    Heel veel succes allemaal met het "klussen" straks:D
    Groetjes Joke

14. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0

Jeetje 71 dagen dat moet even rot geweest zijn. Het wachten duurt altijd zo lang!
    Hopen dat het deze ronde raak is!

15. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ja, dat lange wachten vond ik ook echt vervelend. Maar goed... we gaan nu vol goede moed naar de volgende ronde. :)

Ik heb trouwens gistermiddag toch een pakketje ovulatietesten besteld. Wil eigenlijk wel weten of en wanneer ik een eisprong heb...

16. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik wil me graag aansluiten. Ben vannacht ongi geworden en hoop dat deze ronde meer geluk brengt.

@stippel: welke ovutesten heb je besteld en waar? Misschien moet ik daar naast het tempen ook maar eens mee beginnen..

17. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hallo

Ik doe ook mee...
    In de zomervakantie hebben we samen besloten om voor een tweede kindje te gaan.
    Dus gelijk gestopt met de pil. Helaas ben ik onregelmatig ongesteld en ik voel ook nooit mijn eisprong, dus we moeten vaker klussen. (niet erg vervelend hoor!!)
    succus aan alle dames

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hopen op veel zwangere dames komende maand.
    Kom op eitjes, vind je weg en groei mooi en gezond op.
    Dát is wat de bedoeling is.

19. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Nina, ik heb de testen besteld op de site Testjezelf.nu BV - Voordelig & Discreet Online Zelftesten Bestellen
    (Mag je hier eigenlijk wel de links van een site plaatsen?)

20. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Wie doet er hier aan temperaturen?
    EN klopt het dat je elke ochtend gelijk bij het wakker worden op het zelfde tijdstip moet meten?
    Ik vind het zo lastig dat je dan je wekker moet zetten op je vrije dagen. (mijn kleine man van 1.5 jaarwordt pas om 9 uur wakker, dus vind ik het heerlijk om ook te blijven liggen)

Deel Deze Pagina