Nieuwe ronde in! Wie gaat mee?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoi Pina,

Ik ga ook met je mee een nieuwe ronde in!
    Vandaag dag 1 van mijn ongi en op naar ronde 3.

Allemaal veel succes!

Groetjes Judith

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Vandaag ook dag 1 van ongi voor mij!:) Ben er niet eerder zo blij mee geweest haha. We gaan straks ronde 1 in.
    Maar ik had nog even een vraag. Vlak na mijn ongesteldheid moet ik nog drie dagen vaginale pillen innemen ivm infectie. Daarna kan het toch geen kwaad om te 'klussen'? Want ik heb pas 7 dagen later ovu toch? Pfff, wat komt er toch veel kijken bij een kindje verwekken.;)

3. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Heeyyy

vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 40 dagen.
    Het is mijn eerste cyclus dus ben nog wel blij met 40 dagen (namelijk na het tijdelijk eerder een keer gestopt te zijn met de pil duurde het 2 maanden).
    Ik hoop dat we elkaar allemaal een beetje kunnen steunen :D

Ik zat er aan te denken om te gaan temperaturen om zo mijn cyclus beter te leren kennen,
    wie van jullie doen dat allemaal??? Ik vind dat erg lastig denk ik.

4. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    LuckyBlue, mijn eerste cyclus na de pil duurde ook precies 40 dagen! Daar was ik toen ook blij mee, na zoveel jaren pilgebruik. Maar mijn tweede cyclus duurde 71 dagen. :$ Hopelijk bij jou niet zo lang!

5. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Toen ik net de Mirena had laten verwijderen duurde de eerste cyclus 50 dagen. Daarna zat ik op iets van 32 dagen en een paar cycli later op 28 dagen. Het kan dus nog veranderen alsje net gestopt bent met de pil :)

@Subke: Laatst was er op de radio (in Nederland dan he ;) ) een bericht dat het dagelijks hebben van sex juist wel goed was voor het zaad.. ik weet het ook niet. Het is voor de man in ieder geval wel gezond om regelmatig een zaadlozing te hebben :D

6. Ga sinds vandaga ook mee voor een nieuwe ronde
    gaan nu voor ronde nummer 2 nod dag is 29 okt

7. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey Irene, jij ook welkom!
    ovu is meestal volgens het boekje 14 dgn na ongi. dus ik denk dat dit geen kwaad kan.
    lekker oefenen.. hihi

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey lucky ! lekker dat je nu een kortere cyclus had. beter 40 dagen dan 60 dagen ja! MEE eens.
    ik temp ja. zie mijn link fertility friend = gratis en handig.

succes !!

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Pina82, ik verneem niets meer bij de andere topics ... klopt dat?

Hier is alles stabiel. Laat de eisprong maar komen en ... de rest.
    YEAH :D

10. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Spannend hier!
    Volgens mij vandaag mijn eisprong gehad na een miskraam.
    Flink geklust afgelopen dagen dus ben benieuwd.
    Ga nergens van uit maar zou leuk zijn haha

Hoeveel dagen na je eisprong wordt je ook al weer ongi? :) 2 weken toch?

11. elias

elias Lid

12 jul 2009
    19
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zuid holland het westland
    ik doe ook mee! spannend he dat afwachten....
    wij gaan nu voor poging 4 vanaf juli doen we goed ons best;)
    vind dat afwachten wel moeilijk hoor, wist niet dat 2 weken zo lang konden duren....
    vooral ook om je gevoel en verstand een beetje het zelfde te laten voelen. je zelf niet gek maken zeg maar...

12. Kla4artje

Kla4artje Niet meer actief

Hoi Pina,

Ik ben ook voor de 2e dag ongesteld en ik ga erg graag met je de ronde in!! Voor mij is het de 2e ronde. Spannend allemaal he? Jammer dat je tussentijds zolang moet wachten.
    Ik wil deze ronde gaan proberen om ovulatietesten te gebruiken, en jij?

Groetjes

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga mee een nieuwe ronde in!! Zit nu op dag 2 van mijn cyclus. En ik loop echt leeg!! niet normaal!! :$
    Voel me ook niet echt happy, kl*te hormonen :( Nu weet ik weer waarom ik jaren geleden aan de pil ben gegaan :p Ik had toendertijd ook vreselijk last van mn menstruatie.. ik lag soms 2 dagen op bed omdat ik niks kon.. Toen heeft me moeder me meegenomen naar de huisarts voor de pil (ik was 14 of 15 geloof ik).. en heb ik jaren een ideale menstruatie gehad 8) Maar goed, nu is het voor een goed doel!!
    Hopelijk ben ik er snel weer vanaf en kunnen we weer aan de slag :)

14. bientsie

bientsie Lid

9 jul 2009
    9
    0
    0
    Secretaresse
    Hoi hoi...:)

Ik ga ook met jullie mee de nieuwe ronde in!! Ik ben bij dag 4 van mijn cyclus, bijna geen vloed meer gelukkig...
    Sinds ik theunisbloem olie tabs neem, heb eigenlijk bijna nooit geen last van mijn menstruatie meer, lucky me!
    Maarreee ga nu ronde 9 in en hoop dat het deze keer raak is!! De spanning die toch elke x op een teleurstelling uitkomt, erg frusterend. De laatste tijd een minder lang cyclus, nu 32-30-32 ipv rond de 40, ga dus 11 oktober beginnen met ovu´s. Hopelijk is dan nu wel raak! Zijn nu al wel regelmatig aan het klussen, 1 week om de 2 dagen, 2e week om de dag en voor de verwachte eispr elke dag.

Zijn er nog meer meiden die NOD 28 oktober hebben??? Spannend allemaal, ik wens iedereen in deze ronde heel veel geluk!!! Dat jullie wens vervuld mag worden ;)

Pendel Nessy: Dec 09 meisje

15. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik doe ook mee!! :D 17 Augustus mijn laatste pil gehad... sinds eergister niet meer ongi.. dus we gaan nu de 2e ronde in en hopen dat dit ook meteen de laatste ronde is natuurlijk ;)

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mijn NOD is één dag eerder.. de 27ste ;)

17. bientsie

bientsie Lid

9 jul 2009
    9
    0
    0
    Secretaresse
    @Senna09; Jeetje meid spannend allemaal hé!! Ik hoop voor je dat het raak is :), ik duim met je mee hoor...
    Hou me op de hoogte hé... ;)

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    We duimen voor elkaar ;) Ik ga 8 okt beginnen met ovu testen! Spannend weer dus.. iets nieuws ;)
    we houden elkaar op de hoogte..

19. bientsie

bientsie Lid

9 jul 2009
    9
    0
    0
    Secretaresse
    Welke ovu testen gebruik jij eigenlijk? Ik die van CB, x wat anders dan die van KV, misschien meer geluk deze x!

Doen we meid! Good luck ;)

20. bientsie

bientsie Lid

9 jul 2009
    9
    0
    0
    Secretaresse

Heel veel suc6 meid!!!

Deel Deze Pagina