Ik heb 12 ovulatie testen besteld bij sensitest, zitten ook 3 zwangerschaps testen bij.. was iets van 27 euro kwijt. Ik heb de testen besteld die gene met een hartje..
Goeienavond! Ik zit alweer op dag 6 van ronde 3. Mijn menstruatie heeft maar 2,5/3 dagen geduurd, dus gelukkig niet zo lang. En ook helemaal geen last gehad van buikkrampen, of iets dergelijks. Gistermiddag kwam het pakket met ovulatietesten binnen. Denk dat ik daar volgende week mee begin. Ben benieuwd. Fijne avond!
Ik gebruik de ovu-testen van Sensitest, de simpele. Ze werken bij mij heel goed en ze zijn niet duur. Heb vandaag weer een pakketje binnen gekregen voor onze nieuwe poging Hoop zo dat ik vlot voor de tweede keer zwanger raak.. Heb trouwens ook vandaag een jaarcontract gekregen! Weer een jaar zekerheid wat betreft het werk En voor de zekerheid doen we het nu met een condoom.. dat kan ik echt afraden! Ding past haast niet en je voelt er helemaal niets van... Maar je moet wat over hebben he, voor het goede doel (= schoon en gezond baarmoederslijmvlies). Nog even wachten tot de eerste menstruatie en dan kunnen die rubbers ook het raam uit
Heb zojuist een ovu-test gedaan.. mijn gevoel klopt tot nog toe. Test is licht positief. Heb eerder een dagboek bijgehouden waar ik die testjes ook in plakte. Als ik het vergelijk, dan zou ik omstreeks maandag moeten ovuleren en zaterdag/zondag een dikke vette positieve test moeten hebben. Ik had al het gevoel dat ik deze week in de tweede week van mijn cyclus zat en ik hoop ook echt dat ik gelijk heb Dan zou ik over een kleine drie weken ongesteld worden.
Als ik ongesteld word ga ik ook maar ovutesten bestellen denk, weet ik tenminste een beetje hoe of wat. Voorlopig mag ik nog niet mee, heb al dagen (eingelijk vorige week al) licht buikpijn alsof ik ongesteld moet worden maar tot nu toe helemaal niks. Als ik het zaterdag nog niet ben maar weer even testen. Wat irritant zeg dat wachten, nu dag 39 alweer...
Het hele jaar gingen de dagen voorbij als een speer.. En nu ik iedere maand bewust zit te wachten op mijn eisprong en NOD lijkt het wel maanden te duren niet eerlijk..
Hallo Dames, Ik ga ook mee de nieuwe ronde in. Ronde 2! Vanaf vandaag ongi. Heb ook ovu testen via sensitest besteld, heb er goede verhalen over gelezen.. Iedereen veel succes!
Hey hallo, Ik wil ook graag mee doen. Mijn ongi kan elk moment echt doorbreken,ik denk vanaaf of uiterlijk morgen.Dat word dan de 2e rond voor onze 1e kleine. Eind Augustus ben ik gestopt met de pil na 11 jaar.Zo als het er nou uitziet word mijn 1e natuurlijke cyclus er 1 van 30 dagen (als ik het goed heb geteld ).
@Daphe: dan zeg ik niets meer .. (en heb m'n regels net gekregen.. whiee!! we kunnen er weer invliegen!)
Ik meld me hier ook meiden. Ronde 3 gaan we in. Ik wil ovu testen gaan gebruiken en ook beginnen met tempen. Moet je dat tempen doen als je net uit je bed stapt? En is het zo dat je temperatuur hoger wordt naarmate je ei nadert? Vanaf welke dag moet je beginnen met tempen. Sorry voor de vele vragen maar ik heb dus totaal geen ervaring met tempen. Liefs Dyja
Goedenavond Nou wij zijn gisteren naar de gyn geweest voor nacontrole. De pathaloog anatoom heeft onze eerste kindje onderzocht (ik had een miskraam) en er is eigenlijk niets uit gekomen. Het enige waar ze tegen aan liepen is dat er een ontsteking heeft gezeten. De vraag is nu: kwam de ontsteking door de miskraam of kwam de miskraam door de ontsteking? Ze vermoeden het eerste, maar willen alles uitsluiten. Er is een uitstrijkje genomen en op kweek gezet. Over twee weken kunnen we bellen voor de uitslag. Als er een bacterie zit dan krijg ik antibiotica en dan is het zomaar opgelost. Vervolgens maakte ze een echo om te zien of alles op de goede plek zat. Het ziet er prima uit en er stond een eitje klaar om te springen! Het was in doorsnede 2,2 cm en dat betekent dat het binnen 48 uur zou springen. Rond 18:45 's avonds kreeg ik ineens een lichte middenpijn. Dat heeft tot vanmiddag 14:00 uur geduurd. Mijn ei is dus gesprongen en over twee weken zal ik ook ongesteld worden. Dan kunnen we daarna (hopelijk) weer vol goede moed aan de slag!! * danst een vreugdedansje!*
Hi meiden, Ook ik ga mee een nieuwe ronde in, ben vandaag ongesteld geworden helaas. Dit wordt voor ons ronde 2 voor een tweede kindje! Iedereen veel succes!
Ik doe ook mee! Zit op de 9e dag van mijn cyclus, ben pas net gestopt met de pil dus heb nog geen idee wanneer de eisprong is maar we gaan vol goede moet klussen
@Subke: zag nu je bericht pas! Wat super dat je ongesteld bent geworden! Ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent Ik verwacht over een week of twee ongesteld te worden, rond de tijd dat we de uitslag van het uitstrijkje krijgen. Hoop dat ze niets vinden, dan kunnen we zo aan de slag