Inderdaad, bij een vet positieve OVU-test zit je op de LH piek. Even daarna volgt je ei-sprong. Als je zorgt dat je tenminste om de dag sex hebt, dan maak je een goede kans
Ik heb vanmiddag die ovu test gedaan omdat ik ongi achtige pijn had en gevoelige borsten. Nu kwam de test streep al eerder dan de controle streep. De 8e was hij ook al donker maar de dagen erna niet meer. Maar nu was het wel meteen duidelijk, dusss....
Hoi Daphne, Mijn man en ik zijn aankomend december 4 jaar bezig voor een kleine. Voordat we bezig waren met zwanger worden hebben we een miskraam gehad met 5 weken ongeveer. Nu lopen we alweer bijna een jaar in het zh. Daarvoor ook al maar we hebben toen nog weer een jaar zelf geprobeerd. Ik heb alle onderzoeken gehad. Ook heb ik een kijkoperatie gehad. Er is niks mis met mij. Mijn man zijn zaad is perfect. We hebben gisteren onze 4 iui gehad. Het is dus weer afwachten. Jij ook succes met alles. Liefs Riv.
Jeetje Riv, wat moet dat toch frustrerend zijn Dat alles goed is en je maar niet zwanger wordt. Dan weet je ook niet meer waar je het moet zoeken, lijkt mij. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!! En ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn van een kerngezonde baby! Volgens mij word ik morgen of woensdag ongesteld Dat hoop ik ook wel.. dan kunnen we weer verder.
Jaa ik had gelijk! Kreeg gisteren bruinverlies en tadaaa.. vandaag goed ongesteld. Het is lang niet zo heftig als normaal gesproken, maar dat komt waarschijnlijk door de curretage
Daphne goed dat ze zijn door gekomen, nu kunnen jullie ook verder. Hier nog niks bijzonders. Het is pas kort na mijn eisprong dus het is afwachten geblazen.
Ik heb de hoop voor deze ronde al opgegeven. Voel helemaal niks. Ik ben maar aan het vergelijken met de eerste zwangerschap. En ik denk dat ik toch zeker 1 symptoom zou moeten hebben. Toen had ik zo ongeveer alles op het misselijke na, opgezette borsten blauwe aders op borst ongi gevoel donkere tepels. Ik hoop dat voor de anderen meer geluk is, kom op he.