Hallo Allemaal, Zit al aantal dagen lekker te lezen overal, maar de meeste clubs zijn allemaal zo groot dat ik het erg moeilijk vind er in te rollen! Wie heeft er zin om hier lekker mee te kletsen over van alles en nog wat Het maakt niet uit of je nu 5 jaar 2 jaar of 1 maand bezig bent we hebben allemaal 1 doel toch ZWANGER WORDEN! Hoop snel reactie te krijgen heb erg zin lekker te babbelen met andere aanstaande moeders !
Zal alvast ff mee voorstellen 8) Ben dus hope en hoop snel zwanger te raken van mijn eerste! 2 dagen geleden me ei gehad en er flink op los geklust! Word dus weer en zenuwachtige periode tot aan die NOD Liefs Hope
mag je ook meedoen als je eind 2009 ervoor gaat? Heb ook geen zin om overal tussen te komen is zoveel geklets dat ik echt niet al die pagina's terug ga lezen
Tuurlijk iedereen is welkom Rot he om in een gesprek te komen die al maanden bezig is! Heb er ook moeite mee hoor, dus was veel aan het lezen maar lijkt me zo gezellig ook lekker te kletsen over van alles en nog wat Gezellie dat je erbij komt Liefs Hope Voor vandaag stop ik er weer ff mee ventje komt zo thuis dus ff die aandacht geven hahahhaha
Hey meiden, Ik had hetzelfde probleem, dus had gisteren al een forum geopend "eerste ronde in februari/maart 2009" maar dit forum is natuurlijk veel breder van onderwerp! Dus das wel handig! Ben dus ook nieuw hier en heb vandaag (als het goed is) mijn eisprong gehad?! Van het weekend al goed geklust, we zijn in onze eerste ronde voor ons eerste kindje! Dus ben erg benieuwd! Alles nog nieuw voor me, dus fijn dat er een onderwerp is geopend voor nieuwe mensen!
Hey welkomm Gezellie dat je er bent Ja had je topic wel gezien maar ja helaas is het voor mij niet de eerste ronde meer maar wel nieuw op dit forum Ben erg blij dat er meerdere zo denken en hoop dat we een leuk en gezellie clubje gaan krijgen! Oei voor jou drukkie avond dus vanaaf zie dat je je ei hebt Dus word hierna voor jou ook de lange wachtijd tot die Liefs Hope
Haha ja van het weekend al flink geklust... je vruchtbaarste dag is toch de dag voor je ei? Toch? Maar vanavond gezellig maar weer klussen, kan nooit genoeg zijn volgens mij! haha
van mij was ook afgelopen weekend mijn ei! Er is een hele grote kans aanwezig dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn weer ongepland Zou wel super zijn Welkom Serendipity. Ps: wie weet zijn we alle 3 deze maand zwanger
haha ongepland en stiekem hopen... ik ken het... ik hoopte ook altijd, maar ben blij dat we nu gewoon gericht gaan klussen!
haha ja de eerste was ook ongepland en op mijn verjaardag posi getest. Nu kan ik testen op de dag dat wij aantal jaar bij elkaar zijn ook een leuk cadeautje toch? Hopen doe je dan stiekem toch als je een hele grote kinderwens eenmaal hebt. Gericht lijkt me opzich ook wel leuk altijd die spannig zou het of niet en is toch anders lijkt me dan als het ongepland is.
Ja ik vind het heerlijk om er nu echt lekker mee bezig te kunnen zijn en het rare is, ik ben er veel rustiger onder nu we het echt gaan proberen! Daarvoor voelde elke menstruatie als een gemiste kans... en denk dat ik nu ook wel zou balen, maar dan hebben we iig ons best gedaan!
ja is toch apart lijkt me. Nu zit ik veel meer in zenuwen omdat het dan ongepland is toch ook weer spannend. Andere kant planning lijkt me leuk omdat je er dan echt samen voor gaat, samen gaat testen enz. krijg je denk ik toch een bepaalde band met je vriend/man in de zin van kinderwens. maar toch... Duimen nu hihi [-o<
Hoi! Ben ook net nieuw hier en het is voor mij de eerste ronde voor het eerste kind. Ik zit nu tegen het einde van die ronde, en heb sinds de eisprong (inmiddels net meer dan week geleden) steken gehad en nu een spierpijnerig gevoel in BM. Kan opkomende ongi zijn na Mirena spiraal (de klachten zijn voor mij nieuw) of.... Anyway spannend, en leuk dit clubje met verschillende situaties en om jullie verhalen te lezen! Groetjes!
hhaha ja zou wel heel Leuk zijn allemaal tegelijk gelijk zwanger zijn deze maand Ik hoop het heel erg zou een leuk kadootje zijn 1 april zijn we 5 jaar samen dus zou het een pluim op omze relatie vinden Oh ben ziekies gister uit eten geweest in de avond alles in de ac gegooit vandaag nog steeds misselijk en de koffie wil niet blijven zitten. Zo ff wat eten hoop dat het binnen blijft Helaas kan nog geen zwangerschaps kenmerk zijn me innesteling moet nog komen als het zo zou zijn deze maand! Nou ga ff eten en welkom Luca gezellie dat je er bij bent ! Liefs Hope
Thanks en natuurlijk smakelijk eten zonder misselijkheid gewenst! En ja, vijf jaar samen en dan een 'cadeautje' zou heel romantisch zijn
Welkom Luca Gezellig nog een dame erbij. Bah ben ineens sinds 18.00 uur behoorlijk misselijk en kan geen eten zien pff kan nog geen teken zijn want tja innesteling moet nog komen.
Nou, dan wriemel ik me hier ook maar tussen. Heb me al tussen een aantal andere dames gewriemeld in het "Spannend een paar dagen vor mijn NOD" topic, maar de meesten daar zijn ook al een tijdje bezig. Ik zal nog 1 keer mijn verhaal doen voor zover jullie dat nog niet hebben gelezen. Ben nu 31 en had tot een maand geleden niet de behoefte om al aan kinderen te beginnen, al wist ik dat de tijd begint te tikken. Ben bijna 2 jaar getrouwd. Vorige maand na een avondje stappen lekker geklust met mijn hubbie, toen heette het nog gewoon sex Dacht dat ik een dag eerder mij ei had gehad en dat het dus wel veilig zat. Toch maar even gaan neuzen op internet en bleek dat mijn voortekenen niet mij ei waren, maar de voortekenen ervan. Dus in de stress omdat ik wel eens zwanger kon zijn. Was nl. al twee maanden eerder met de pil gestopt, omdat ik er genoeg van had. Was dit alleen even vergeten tegen mijn man te zeggen, dus voor hem was het echt even een shock... In de week die volgde kwamen er eigenlijk alletwee achter dat we het helemaal niet erg zouden vinden als ik zwanger zou raken en was ik ook ineens door mijn redenen heen om niet aan een kindje te beginnen. Dus samen hebben we besloten er helemaal voor te gaan de komende tijd. Heb ongeveer alle forums al doorgelezen en ben er helemaal vol van.. Probeer uit alle macht mijn man niet gek te maken, maar nu ik het weil, wil ik het ook nu!
Thanks en beterschap Veronique, en nu Collo003 erbij ! Spannend he, deze periode! Ik heb ook aardig wat forums afgelezen.
veronique, hoe moet ik dat ongepland van jou trouwens zien? Je wilde er wel nog 1 maar bent er niet bewust mee bezig geweest? Wel lekker snel na elkaar, mocht het deze maand raak zijn... heb je wel al het gevoel dat je lichaam er helemaal klaar voor is? Ik vraag dit niet omdat ik het graag wil weten omdat ik zelf natuurlijk het nog nooit heb meegemaakt en als ik meerdere kindjes wil, ik misschien ook vrij snel met een tweede moet beginnen (zei zij terwijl ze nog niet eens zwanger was van de eerste ). Maar ja, ik wil nou eenmaal alles weten...