Bij mij is er nooit een lijn te trekken geweest op slijmverlies, dus ook zeker niet dat ik kon weten aan de hand van m'n slijmverlies dat ik vruchtbaar was. Ik denk dat dat ook een behoorlijk onbetrouwbare manier is om je eisprong vast te stellen.
Ik kon daar echt niets van maken hoor! Had soms echt weken geen slijm (of in ieder geval super weinig). En andere weken wel weer vrij veel. Maar merkte nooit verschil tussen het een of het ander
Jep hier nog eentje. Wilde daar graag mijn methode van maken i.C.m temperaturen. Maar dat werd hem dus niet..
Vorige maand tot op de dag precies alles kunnen voorspellen, dus ik dacht mooi dan kunnen we de volgende maand er vol voor gaan. Deze maand gewoon helemaal niks te zien!
Ik had het sinds ik gestopt was me de pil wel elke maand. De fameuze 'eiwitklodder'. 14 dagen erna werd ik mooi ongesteld. Ik heb ook eens een ronde ovulatietesten gedaan en toen kwam die klodder overeen met de dag van mijn eisprong. Deze ronde had ik hem echter ook weer, maar ovulatieteste bleven wit. Ik ben blijven doortesten en pas 4 dagen later, als de klodder al lang verdwenen was, had ik mijn ovulatie. En deze ronde ben ik zwanger geraakt Dus slijmonderzoek is toch niet zo een heel betrouwbare methode...
Dank jullie wel voor de tips! Als het deze ronde niet lukt willen we gaat beginnen met tempraturen en wellicht daarna met ovulatie testen Spannende tijd
Ik heb eigenlijk altijd wel vruchtbaar slijm vanaf enkele dagen voor eisprong, maar inderdaad lang niet iedereen heeft dat
Hier soms wel soms niet. De afgelopen ronde niet gehad, niet zwanger. Geen idee waarmee het te maken heeft. Maar ik moet zeggen dat ik er sowieso best moeite mee heb om onderscheid te maken tussen verschillende soorten slijm.
ik heb het nog nooit kunnen vinden bij mijzelf. En toch wel zwanger wij hebben het gewoon elke dag van de vruchtbare periode die uit Fertilety Friend kwam gedaan hahaha
Ik heb het ook haast nooit, dus zeker niet raar. Had het gister wel ineens maar dan meer lijm achtig heel apart en echt een klodder was het! Dit kan wellicht na mijn eisprong zijn want ik voel de laatste groei altijd en dat was maandag tot ongeveer woensdag dus donderdag zou mijn eisprpng geweest moeten zijn.