Hallo, Hoelang duurde het bij jullie tot je voor de eerste keer zwanger was? Wij zijn nu 3 maanden bezig, maar ben afgelopen donderdag dus weer ongesteld geworden. 3 maanden is natuurlijk helemaal nog niet zo lang, maar vriendinnen om mij heen hoeven hun man maar aan te kijken of ze zijn al weer zwanger. Vroeg me dus af hoelang het bij jullie allemaal heeft geduurd. groetjes Greetje
ben nog niet zwanger geweest maar het verschilt enorm per persoon. Er zijn dames die meteen zwanger zijn geworden maar ook dames die heel lang moeten wachten. Het is dus gewoon afwachten.
Hoi meid, Van mijn zoontje was ik binnen 4 maand zwanger. Deze zwangerschap heb ik er 7 maanden over gedaan. Sja,er is niks aan te doen en het verschilt van mens tot mens. Geef de moed nog niet op,het lukt vanzelf wel een keertje. Liefs Wendy
Ik wil je niet ontmoedigen maar bij ons duurde het 4 jaar. Via iui ben ik zwanger geworden. Ik hoop dat jij natuurlijk eerder zwanger bent maar wil je erop wijzen dat het misschien wel eens lang kan duren. Veel liefs Joyce
ik was bij me eerste na 3 jaar pas zwanger. maar me 2de,3de en 4de zwangerschap was ik eigenlijk gelijk zwanger alleen jammer genoeg kreeg ik miskramen en de 5de zwangerschap was 6 maanden daarna en daar heb ik een hele mooie dochter van gekregen. het verschilt per persoon maar het kan ook verschillen per zwangerschap ik hoop dat je snel zwanger word veel succes
wij hadden 15 maanden geklust toen ik deze maand zwanger raakte maar het ging al snel mis dus we gaan nu voor ronde 1 na miskraam (ronde 16) liefs samantha