Hallo dames, Zal misschien niet de eerst zijn met deze vraag maar ik maak me een beetje zorgen. In december ben ik gestopt met de pil, deze heb ik zo'n 11 jaar geslikt. 31 januari kreeg ik rond de middag ineens ontzettende buikpijn met soms vlagen van steken en krampen. Op 1 februari werd ik ongesteld (iig ik denk dat het me ongi was) aangezien de bloeding aanhield voor 5 dagen....dit totaal niet verwacht ivm ontpillen. Nu had ik op de 3e dag ook ineens zo'n stekende zeurende pijn in me onderbuik, ik geloof dat het links was. Nu vraag ik me dus af wat die krampende pijn is geweest, kan dat het samentrekken van de baarmoeder zijn geweest? Of was dat me volgende eisprong? Liefs Dees
hey meiss.. als je 1 feb ongi bent, en op 3 feb steken krijgt, kan dit nooit je eisprong zijn.. je eitje kan namelijk in 3 dagen geen 2 cm groeien en springen.. is denk ik gewoon ongesteldheidspijn.. voelt nu misschien heftiger omdat je bent gestopt met de pil liefs Daantje
Ik hoop dat de pijntjes in me buik dan snel overgaan. Wordt er zo nu en dan echt een beetje onzeker van.
ja dat kan door het stoppen met de pil dat dan je ongie buikpuin erger word~! ik het had tijdens mijn pilgebruik erge ongie pijn, nu juist minder sinds ik gestopt ben, en als je het niet vertrouwd even langs de HA succes!
Heb gisteren idd maar ff een afspraak gemaakt bij de HA, buik voelt zo raar aan en de pijn is nu vaak te vinden in me gehele buik... Het rare is dat mijn defecatie patroon ook erg veranderd is....kan wel zo'n 5x op de dag naar het toilet en de kleur is ook niet echt om blij van te worden(grijs/geel/groen)
Aangezien ik al jaren af en aan pijnklachten in mijn buik heb en dmv onderzoeken er geen duidelijke diagnose uit kwam heb ik gisteren uiteindelijk dan toch een zo goed als zekere diagnose gekregen. Ik blijk PDS te hebben, prikkelbaar darm syndroom. Helaas is er nog geen afdoende behandeling gevonden.