Hoi Meiden, Wil ffies van me afschrijven, als jullie het niet erg vinden Heb sinds een paar dagen al een paar symptomen maar sinds vanmiddag ook gigantisch misselijk:x Voel me nu niet bepaald happy de peppy haha. En dan er bij, kan pas over 6 dagen testen. Heeft iemand een adresje waar ik geduld kan kopen Liefs MissNanda
Haha nou meid, denk dat er meerdere mensen zijn die ook geduld willen hebben incl. me! Ik moet noggg langer wachten ik zou zeggen hou jezelf bezig met andere dingen.. Ik weet is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet er alles van! Succes!!
Haha ik begrijp je helemaal Jammer genoeg ben ik zelf ook opzoek naar een adresje om wat geduld te kunnen kopen Ik zit deze week in mijn vruchtbare periode na clomid gebruik... vind t allemaal erg spannend! Vandaag ook nog eens te horen gekregen dat een vriendin nu 10 weken zwanger is na in oktober gestopt te izjn met de pil (dus direct zwanger) erg leuk voor haar maar ik heb er een dubbel gevoel bij zeg maar naar mezelf toe
Ja ik hou mezelf ook maar goed bezig haha. Gelukkig vanmiddag het huis vol visite en daarna heerlijk met de hond door de sneeuw gelopen. Moet morgen en dinsdagavond werken dus dat is alweer 2 dagen weg. En dan woensdagavond naar de bios, Er komt een vrouw bij de dokter. Lijkt me een "interessante" film. Maar Mieke, voor jou ook een spannende periode. En kan het me voorstellen hoor, dat dubbele gevoel. Hou me maar op de hoogte als je wil, ben benieuwd. Liefs
Nou het lukt je dus aardig om jezelf goed bezig te houden het zijn eigenlijk die kleine momenten die frustrerend zijn, als je ff niks te doen hebt en je net als nu ff achter pc gaat zitten ' Komt een vrouw bij de dokter' die wil ik ook zien. Heb boek al gelezen en die was echt leuk!
haha ja gaat de goede kant op met mezelf bezig te houden. Maar net wat je zegt, in die kleine momenten, toch ffies bijlezen op het forum want vriendlief zit achter de playstation Dus dan moet je wat he. Ik heb beide boeken van Kluun gelezen. Er komt een vrouw bij de dokter en De weduwnaar. Allebei erg indrukwekkend. Ben benieuwd hoe de film is.
ik ken je gevoel voorkomen. Ik ben ook al 3 dagen giga misselijk en moet nog 9 dagen wachten voor ik kan testen. Pff valt niet mee. Vriendlief vroeg gister al ben je zwanger?? ik zeg hoezo...nouja je bent zo misselijk heel de tijd kan jeniet testen. Ik zeg nee schat dat kan nog niet. Wil hem zo graag kunnen verrassen hij is deze maand jarig en eind van de maand zijn we 6 jaar samen. Zou een mooie verrassing zijn.
een man en een spel computer die van mij zit er ook op en dan heb je tijd voor andere dingen. Ik ken het gevoel van wachten heel goed en ik ben er niet zo goed in. Ik ben op zoek naar leuke dingen voor in de slaapkamer op marktplaats. dan ben je weer bezig. sterkte met het wachten
hihihi............je zou zeggen dat ik wel een potje geduld heb staan maar helaas ik heb zelf net het laatste beetje gebruikt Nee, het is heel erg vervelend als je nu al van die symtomen heb die kunnen wijzen op een zwangerschap. Ik heb door de jaren heen heel vaak gehad dat ik dacht: JA nu is het raak! Het vervelende is dat je deze symtomen ook kan krijgen als je een eisprong hebt gehad dus het zegt helemaal niks Sterkte bij het wachten en ik hoop dat je snel positief nieuws hebt
Nou ik sluit me bij je aan, ik heb niet echt zwangerschapsverschijnsel maar wel het zwangerschapsgevoel. Gisteren wel heel misselijk en echt alles eruit gekotst, maar vandaag niks. Alleen het gevoel van een aankomende ongi. Me vriend denkt dat het raak is, maar dat dacht hij vorige keer ook en toen was het ook niet zo. Ik neem het met een korreltje zout om teleurstellingen te voorkomen. Maar ik wil zo graag testen! Duurt zo lang!
Mijn vriend en ik zijn 20 januari 9 jaar samen. Dus voor ons zal het ook een leuke verassing zijn Nou jah, het wachten word misschien wel beloond