Hallo allemaal, Ook ik sluit me graag bij jullie aan.. vandaag ongi geworden Op naar de 2e ronde voor ons 1e kindje! Liefs, Peace!
Hoi hoi, Ik sluit me ook bij jullie aan. Vorige week ongi geworden. We gaan voor de 2de ronde, 1ste kindje
Heyy Meiden. Ik ben hier bijna een jaar niet geweest, maar ben terug. Vanaf vanmorgen weer een het temperaturen... spannend weer
Hoi meiden, ik doe ook mee, afgelopen week ongesteld geworden na 5 dagen overtijd, op naar de 4e ronde voor ons 1e kindje. Ik hoop dat ik d.m.v. ovutesten goed mijn ei kan vinden, en een heeeel leuk christmas cadeautje heb, succes allemaal!liefs,Vita
Ja dan doe je het jaaaren veilig en bent ongerust als je n keer de pil bent vergeten en nu ronde 7 en nog geen zwangerschap frustrerend!!! Meer klussen inderdaad kan helpen... misschien moeten we dat ook doen.. (we klussen eigenlijk alleen rond de vruchtbare periode ) Hoop dat deze maand voor ons alle een mooie jaarafsluiting wordt!
ik sluit me hier ook aan, vrijdag ongi geworden na volgens mijn ha vmk, omdat cyclus maar 24 was,normaal 29 en met een ei op dag 16... ha verzekert me dat dit goed nieuws is vermits alles dus wel werkt hoe het moet maar bevruchting gewoon niet ok was... was wel verdrietig dit weekend en mijn ongi is super heftig, maar ga er met nieuwe moed tegenaan en mijn volgende NOD is kerstdag dus wie weet!!! aan iedereen hier veel succes en wie weet nog goede resultaten juist voor het einde van dit jaar !!!
Ik ga ook eerste kerstdag testen. Ik hoop zo dat we het mooiste kerstcadeau ooit krijgen. Veel succes iedereen.
Als het hier raak mag zijn deze maand dan mag ik tussen kerst en oud en nieuw testen. Dat zou wel een knallend nieuw jaar worden!
Hoi Cindy! Balen zeg die ongi!:x Ik hoop me verder niet aan te hoeven sluiten bij deze topic. Ik hoop op een positieve test aan het eind van de week. Ik wens je alle geluk deze ronde en succes weer met het wachten! Groetjes!
Goede morgen ik mag mij hier ook weer melden op dag 37 begint de ongi toch weer op te komen Dat betekent dat mijn Nod pas op 6-01-2010 is dus nog 6 weken geduld.
Hier ook al begonnen! Vorige week, en gisteren kwam er ineens nog wat uit. Schat dat mijn Ongi zo rond 15 December moet komen :-D En dan weer flink klussen.
meiden, kop op !!! ik had het vrijdag ook weer heel moeilijk maar met opgeheven hoofd gaan we samen het nieuwe jaar in en idd 2010 wordt ons jaar !!!
Nieuwe ronde nieuwe kansen Cindy24 - Ronde 2 - NOD 26 December Ikkin08 Amigo1985 Sammy79 Femke32 Leeuw86 Laraxx Firlonnien Angellinda Yasmines Sabineramp Peace Jacqueline125 MariaC Vita Hitchke Bonkie Hier is ons lijstje, vul het maar in!!!!
Ahh meiden ik ben eens benieuwd hoor!!! Hier is ongi bijna weer voorbij en dan kunnen we weer..hihi.. Ik hoop dat het deze ronde raak zal zijn!! Dan wordt het een zeer mooi begin van het nieuwe jaar!!!
Hier het lijstje met oplopende data, :-D Bonkie - Ronde 2 - NOD 15 December Cindy24 - Ronde 2 - NOD 26 December Ikkin08 Amigo1985 Sammy79 Femke32 Leeuw86 Laraxx Firlonnien Angellinda Yasmines Sabineramp Peace Jacqueline125 MariaC Vita Hitchke
Hier het lijstje met oplopende data, :-D Bonkie - Ronde 2 - NOD 15 December Cindy24 - Ronde 2 - NOD 26 December Firlonnien - Ronde 3 - NOD 26 December Ikkin08 Amigo1985 Sammy79 Femke32 Leeuw86 Laraxx Angellinda Yasmines Sabineramp Peace Jacqueline125 MariaC Vita Hitchke