oh jee dat wordt nog wat met jou!!!!! Geduld meid want het valt vies tegen als je straks langer doet over zwanger raken.... Testen is natuurlijk onzin nu....het is niet eens ingenesteldhaha jij bent echt erg!!
Ik weet ik weet, haha!! Ik doe het ook uiteindelijk niet hoor Maar weet even niet te doen wat, kan echt aan niets anders denken dan de zwangerschapstest... Zou toch super zijn!! :-D Aaah.. Ik zit al helemaal op een roze wolk... Tsja en is hij negatief.. Dan lig ik er ook niet wakker van. Maar die test, verlost me tenminste uit mijn lijden !!!! Kan er echt niet meer tegen.! Inmiddels al spullen bij het grof vuil gezet om de babykamer (Nu rommelhok) iets op te ruimen... Pfff.. Nog ff en ik ga al behangen hahaha
Haha heerlijk hoor zo`n enthousiasme maar pas op je hebt net je eisprong gehad!! Waarom heb je geen banner? Die 2 weken gaan voor jou heeeeeel lang duren!!
Nou zijn of haar bedje ligt al bijna gespreid geloof ik Wie heeft er nog wat te melden...??? Vriendlief is na een oefenrondje (we moeten in vorm blijven LOL) nu doodmoe gaan trainen voor de voetbal En ik maar leedvermaak hebben hier languit op de bank...
Bonkie - 19 Jaar - 1e Kindje Ronde 2 -NOD 15 December Jeem22-21(bijna 22 jaar)1ste kindje-Ronde 2- NOD 21 december Hitchke - 25 jaar 1ste kindje - Ronde 5 - NOD 25 december Cindy24-26 Jaar -Dochter 30/09/08-Ronde 2 - NOD 26 December Firlonnien - 27 Jaar - 1ste kindje - Ronde 3 - NOD 26 December Cindy1979-30 jaar-1e kindje-ronde 6-NOD 26 december Angellinda -23 jaar -1e kindje -Ronde 4 - NOD 26 december Ikkin08-20 jaar - Dochter 23/12/08 -Ronde 2 -NOD 28 december Leeuw86- 23 jaar 1e kindje - Ronde 2 - NOD 28 december Wuppie01 -28 jaar - Dochter 20/04/08 - Ronde 4 -NOD 6 januari Amigo1985 Sammy79 Femke32 Laraxx Yasmines Sabineramp Peace Jacqueline125 MariaC Vita Voor een ieder die volgt: het hele laatste lijstje kopieren en dan de volgende kleuren gebruiken: Naam leeftijd 1ste kindje of bestaande Jongen / meisje Ronde NOD, zet jullie NOD gelijk op volgorde van datum....is gemakkelijk om te kijken wie er eerst mag testen!!!!
Bij banner een leuke kiezen gegevens invoeren en dan kopieren bij instellingen neerzetten bij je handtekening en dan staat ie er! leeuw86: Wij mogen tegelijk testen als we teminste geen rode duivels hebben
Waarschijnlijk toch ook echt een nieuwe ronde: ik heb bloed gespot... hihi!! Het klinkt misschien stom, maar ben er eigelijk wel blij mee, want dan weet ik in ieder geval dat ik mijn vluchtbare slijm weer heb herkend en dat mijn cyclus voor het eerst normaal is.. dus eigelijk goed nieuws.. alles werkt... hihi!! Veel heb ik ook niet kunnen klussen rond de eisprong.. dus volgende ronde dan maar!! xxxx
In het rijtje boven aan in beeld home, forum, zwanger worden, zwanger zijn en dan staat daar banners dan krijg je zwanger bv etc en staat e cyclus daar vul je je cyclus in kies je plaatsje en kopier je de eerste code. dan klik je op home -> op je profiel (bij welkom, bonkie) dan links gebruikers instellingen en in het rechterrijtje kun je kiezen voor handtekening. Daar plak je dan je code drukt op opslaan en tadadada een banner
JOEHOE!! Ik heb een banner :-D Alleen zie ik dat de datum volgens mij niet klopt. Mijn cyclus duurt nl maar 30 dagen en hij staat op 33.
dag dames nou nog ff en dan is mijn ongesteldheid weer voorbij! kunnen we weer gaan klussen! afgelopen maand wat minder geweest omdat we midden in een verhuizing zitten en mijn lief en ik s'avonds doodmoe in bed liggen. maar gelukkig is het einde qua verhuizing in zicht dus hoop dat het deze maand helemaal goed gaat komen! vind het wel spannend elke keer hoor!
heb me even aangesloten als dat goed is? net weer van mn oni af, ben nu ronde 4 in gegaan voor onze eerste!! en wil deze maand voor het eerst ovu testen gaan doen, omdat ik nu toch wel eens wil weten of ik uberhaupt wel ovuleer!voel namelijknooit wat (afgelopen maand een twijfelgevalletje!) Bonkie - 19 Jaar - 1e Kindje Ronde 2 -NOD 15 December Jeem22-21(bijna 22 jaar)1ste kindje-Ronde 2- NOD 21 december Hitchke - 25 jaar 1ste kindje - Ronde 5 - NOD 25 december Cindy24-26 Jaar -Dochter 30/09/08-Ronde 2 - NOD 26 December Firlonnien - 27 Jaar - 1ste kindje - Ronde 3 - NOD 26 December Cindy1979-30 jaar-1e kindje-ronde 6-NOD 26 december Angellinda -23 jaar -1e kindje -Ronde 4 - NOD 26 december Ikkin08-20 jaar - Dochter 23/12/08 -Ronde 2 -NOD 28 december Leeuw86- 23 jaar 1e kindje - Ronde 2 - NOD 28 december Wuppie01 -28 jaar - Dochter 20/04/08 - Ronde 4 -NOD 6 januari jt82-27 jaar-1e kindje-ronde 4- NOD 23 dec Amigo1985 Sammy79 Femke32 Laraxx Yasmines Sabineramp Peace Jacqueline125 MariaC Vita
ff aanpassen naar 30 dagen dan he Vind ook spannen hoor denk elke keer van oeh zal ie raak hebben geschoten.. whahaha zie en film op rtl 5 vanuit mijn ogen hoeken... mooie man!!!!
Bonkie - 19 Jaar - 1e Kindje Ronde 2 -NOD 15 December Jeem22-21(bijna 22 jaar)1ste kindje-Ronde 2- NOD 21 december jt82 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 23 december Hitchke - 25 jaar 1ste kindje - Ronde 5 - NOD 25 december Cindy24-26 Jaar -Dochter 30/09/08-Ronde 2 - NOD 26 December Firlonnien - 27 Jaar - 1ste kindje - Ronde 3 - NOD 26 December Cindy1979-30 jaar-1e kindje-ronde 6-NOD 26 december Angellinda -23 jaar -1e kindje -Ronde 4 - NOD 26 december Ikkin08-20 jaar - Dochter 23/12/08 -Ronde 2 -NOD 28 december Leeuw86- 23 jaar 1e kindje - Ronde 2 - NOD 28 december Wuppie01 -28 jaar - Dochter 20/04/08 - Ronde 4 -NOD 6 januari Amigo1985 Sammy79 Femke32 Laraxx Yasmines Sabineramp Peace Jacqueline125 MariaC Vita Voor een ieder die volgt: het hele laatste lijstje kopieren en dan de volgende kleuren gebruiken: Naam leeftijd 1ste kindje of bestaande Jongen / meisje Ronde NOD, zet jullie NOD gelijk op volgorde van datum....is gemakkelijk om te kijken wie er eerst mag testen!!!!