Hallo iedereen. Ik heb gistermiddag een test gedaan en die was negatief Ik had afgelopen woensdag mijn menstruatie verwacht. Ik was dus gisteren 3 dagen overtijd. Kan het zijn dat ik nog niet genoeg hormonen in mijn lichaam heb aangemaakt en dat hij daarom nog niet positief is? Of is, bij een zwangere, na 3 dagen overtijd te zijn er altijd voldoende hormoon aanwezig? Ik heb nog een test, en ik wil deze graag vrijdagochtend doen. Liefs.
hallo sophie, ik ben 3 dagen overtijd vandaag, en heb zaterdag 20-08 getest en was ook negatief helaas . ik gaa vandaag 22-08 nog een keer testen.. het kan idd zijn dat je te weinig hormonen in je lichaam hebt, maar gewoon woensdag ofzo even weer een testje doen.. succes !
Wanneer ben je gestopt met de pil? Doe je trouwens ook ovulatietesten? Als de eerste vraag beantwoord wordt met: nog maar net En de tweede vraag met: nee Dan kan het ontpillen zijn en moet je nog even afwachten. Als het geen ontpillen meer kan zijn, maar je doet geen ovulatietesten dan kan het zijn dat je een later ei hebt of geen ei hebt gehad. Als je wel weet wanneer je je ei hebt gehad KAN het duiden op een verlate innesteling. Er zijn wel eens vrouwen die pas 2 weken na NOD positief testen... Succes meid!
Hey Kimberley, oké, spannend! ik ben benieuwd wat de uitslag is, laat je het even weten? Ik ben nooit aan de pil geweest, dus niet ontpillen ofzo. Misschien dacht ik indd wel dat mijn eisprong heel ergens anders was? Ik ga vrijdagochtend weer testen en dan ga ik van die test maar uit. Ik ga op dag 27 van mijn cyclus bruine afscheiding gehad ( 5 dagen) dus dan ga ik ervanuit dat dat mijn ms was. Ik had al gehoopt op innestelingsbloed, maar waarschijnlijk niet dus. Liefs