Nieuwe ronde = Nieuwe kansen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Menn25, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Dacht mn eisprong te hebben gehad op dag 8,9 maar had alleen geen slijm. Maar nu op dag 11 krijg ik ineeens een beetje slijm. Zou ik mn eisprong dan niet gehad hebben op dag 8 of 9 maar dat ik hem straks pas krijg over n paar dagen? Was op dag 8,9 heel misselijk,duizelig enzo en een trekkerig gevoel in mn baarmoeder. Maar nu ben ik heel erg in de war of ik mn ei al gehad heb of nog niet

2. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Gebruik je ovulatietesten?

3. Sarahhhh

Neej want daar ga ik zoiezo verslaafd aan raken gahah

4. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Het zou goed kunnen dat je het groeien van je eitje heb gevoeld op dag 8/9 en dat juist nu je eisprong komt, maar dit blijft toch gissen zonder ovulatietest of temperaturen. Snap heel goed dat je kiest om het niet te doen hoor! Ken de verslaving haha! Omdat we nu al langer bezig zijn, ben ik er 2 maanden geleden wel mee begonnen.

5. noa147

noa147 Lid

6 apr 2016
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Hoe gaat het hier bij jullie?

6. Sarahhhh

Als er meerdere mensen in de groepsapp willen hoor ik het wel!:)

7. Reneke

Reneke Lid

24 mei 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest (dipstick sensitive). Hier ben ik erg tevreden over!

8. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Vandaag dag 9 en blij dat ik al vroeg ben begonnen met ovulatietesten. Beurs gevoel in onderbuik en veel rekbare afscheiding, wat steeds helderder wordt. Nu nog wachten tot die positief wordt. Zal ik al 2x p dag testen? Normaal een late eisprong op dag 21 22 en alleen helemaal in het begin korte cyclussen gehad. Heeft het eitje een minimaal aantal dagen nodig om te groeien? Of kan hij niet 'te vroeg' springen? Test van gisteren en vandaag. Ik weet dat dit nog geen positieve test is:D

9. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Dat je testje nu donkerder is wil nog niet zeggen dat hij nu aan het oplopen is. Ik had bijv deze maand op dag 12 een vrij donkere test, dus dacht nu komt het. Maar daarna was hij weer licht en pas op dag 15 werd ie weer donker en op dag 16 positief. Vruchtbaar slijm zegt ook niet heel veel, ik had op woensdag een grote hoeveelheid vruchtbaar slijm , maar op de zaterdag pas de posi test. Maar je zou als je genoeg testen in huis hebt 2x kunnen testen per dag voor de zekerheid.

10. Annemiek125

Maaarrrr ik vergeet erbij te zetten dat vruchtbaar slijm wel een teken is dat je vruchtbare dagen eraan komen, maar het moment dat je je eisprong hebt kan best nog eventjes duren

11. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Okee dankje voor je uitleg. Weet dat de eisprong nu nog even kan duren. Maar het lijkt me sterk dat je op dag 9 vruchtbaar slijm hebt en op dag 21 pas je eisprong toch?, dat bedoelde ik met dat ik blij ben dat ik nu al ben gaan testen. Ik heb voldoende dus doe voor de zekerheid vanavond nog een testje. Heb de komende dagen nachtdiensten dus dat is altijd lastig met klussen

12. Annemiek125

Nee idd het lijkt me sterk dat je eisprong pas op dag 21 komt ;)

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Dag 20! Ik voel me erg chagrijnig en snel geemotioneerd.... Niet echt lichamelijke klachten. Dus of dat een positief of negatief teken is, geen idee..

Verder nog altijd super ongeduldig, hebben jullie dat ook?

14. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Hoe gaat het bij jullie? Ik ben ook zo ongeduldig als de pest haha. Maar nu wel heel blij. Vanmiddag ovulatietest gedaan, nog net niet positief volgens mij. Sinds een uurtje ook regelmatig steekjes boven mijn lies, wat voor mij voortekenen zijn. Waarschijnlijk morgen dan mijn piek. Net alvast even geklust. Zit nog in mijn nachtdienst dus even creatief zijn haha. Ben zo blij dat ik hopelijk niet tot dag 21 hoef te wachten voor mijn eisprong, zit nu op dag 10. Bijgevoegd mijn testen, laatste van vandaag 16:00. Morgenvroeg als ik thuis kom maar weer testen.

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Vandaag best wat buikkrampen/steekjes in m'n onderbuik middenrechts.
    Zou dit een innesteling kunnen zijn???

16. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu?

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.277
    17.318
    113
    Ik weet het niet exact, 7-9 dagen :)

18. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dag dames,

Gisteren of vandaag mijn ei gehad.
    Want gisteren ochtend had ik een positieve test, mijn app zat dus goed met mijn eisprong.

21, 22, 24 en 25 geklust.. zou dit voldoende zijn? Of moeten we vanavond nog een keer klussen?

19. Annemiek125

@Menn25: Als je gisteren een positieve test hebt gehad, heb je vandaag of morgen je eisprong. Je zou nog keer kunnen klussen maar het moet wel leuk blijven, op zich zit je nu ook al goed hoor. Je zou ook bijv morgen kunnen doen.

@Sado: is lastig te zeggen, het zou kunnen, maar het kan ook een andere oorzaak hebben

@manonns: ja lijkt al op te lopen, ik had ook dag voor de posi test al vrij donkere test!

Ik dacht dus echt dat ik zwanger was.. Had week na eisprong lichte menstruatiekrampen (afgelopen zondag en maandag) en gisteren op 9dpo licht bruinverlies. Dacht echt aan innestelingsbloeding, helaas vannacht/vanmorgenvroeg toch echt al ongesteld geworden, baalde echt heel erg. Kortere luteale fase dan anders, denk door de tarwekiemolie. Deze maand even helemaal niks, ook geen ovulatietesten gewoon alleen foliumzuur. Even gedachten wegzetten, gaan verhuizen dus drukte genoeg..

20. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik heb net weer een ovulatietest gedaan, maar deze was negatief. Is mijn ei dan al geweest?

Ik doe morgen ochtend voor de zekerheid nog een test.
    Maar gelukkig is het bij ons geen moete geweest.

Deel Deze Pagina