Dankjewel! Ja kan nu gaan aftellen. Ben benieuwd! Maar ovulatietesten kunnen wel handig zijn, helemaal nu ik tarwekiemolie slik, wilde het na mijn posi test beginnen te slikken. Maar heb er verder eigenlijk geen reden voor, wel leuk om je cyclus bij te houden, maar stress werkt ook niet bevorderlijk natuurlijk haha Succes met je ovu-testjes!
Ik heb toen ik rond 70 dagen zat de huisarts gebeld voor advies, maar die zei dat ik af moest wachten en dat het veel oorzaken kon hebben. Bij buikpijn moest ik opnieuw bellen. Maar nu ik bijna een jaar bezig ben met deze cyclussen ga ik toch maar een afspraak maken.
Welke tarwekiemolie heb jij? Ik overweeg om de capsules ervan te gaan kopen bij de kruidvat. Zag dat ze maar 2,49 kosten voor 100 stuks. Ben zo benieuwd of het werkt.
Nu ik het lees, wil ik het ook gaan kopen. Las in een vorige topic dat iemand ze gebruikt van de tuinen. Alleen deze kost 15,00 euro, even een verschil met de kruidvat. Sorry ik kijk echt naar de prijzen van dingen haha.
Ja ik zelf ook haha. Daarom koop ik die van de kruidvat ik denk dat die gewoon even goed zijn als die van de tuinen. Dus morgen even gaan halen denk ik Ga jij ze ook halen? Ben benieuwd hoe snel het dan eigenlijk zou gaan aangezien het het een beetje bevorderd zal maar zeggen.
Ja ik ga het morgen ook halen 😅 Heb alleen wel gelezen dat je het pas moet innemen wanneer je eisprong positief is op de test. Anders kan je cyclus langer worden dan normaal gesproken.
Oke thanks voor het zeggen! Wist het nog niet. Ga dadelijk eventjes alles doorlezen erover op google, heb al wel hoop positieve reacties erover gelezen dat de meeste na een maand zwanger waren.
@Menn25 Weet jij ook of je het tijdens je menstruatie kan slikken? Lees echt een hoop verschillende dingen erover. Ps: je kunt beginnen met tarwekiemolie wanneer jij dat zelf wilt maar de meeste beginnen er pas mee als hun ei geweest is.
Denk wel dat je het kan slikken tijdens je menstruatie. Want heb daar niks over gelezen dat het niet zou kunnen. Het is voornamelijk vitamine E, dus niet nadelig voor je menstruatie.
Thank you! Ga ze dadelijk halen! Ik hou je op de hoogte. Even een vraagje aan alle dames hier! Hebben jullie ook veel last van wit melkachtige baarmoederhals slijm als je in je vruchtbare dagen zit? En hoe lang blijft dat bij jullie voordat je er draden mee kunt trekken? Ik kon eergister ineens draden trekken namelijk en nu heb ik ineens veel melkachtige afscheiding en is heel erg dun/waterig. Had wel iets handigs gevonden op internet, namelijk dit lijstje: Hoe voelt of ziet het slijm eruit? En wanneer ben je vruchtbaar? Niet vruchtbaar: Menstruatiefase. Niet vruchtbaar: Geen slijm aanwezig en droog. Niet vruchtbaar: Plakkerig, korrelig, kruimelig, gummieachtig, opgedroogd is het rubberachtig. Troebel. Beetje vruchtbaar: Crèmeachtig, lotionachtig, melkachtig, troebel. Wit of geel van kleur. De vagina is nat, koud en vochtig. Vruchtbaar: Waterig of rauweiwit. Glibberig, tussen twee vingers uit te rekken als elastiek. Doorzichtig van kleur. De vagina is nat, glibberig en vochtig. Niet vruchtbaar: Niets, droog, plakkerig. Geen cervixslijm aanwezig of een beetje plakkerig, korrelig slijm. Vagina voelt droog en plakkerig. Niet vruchtbaar: Menstruatie
Vandaag teunisbloemolie gekocht (capsules) tarwekiemolie hadden ze hier nergens!! Hopelijk helpt teunisbloemolie ook goed, zitten ook vitamine E in.
Ik heb ze van A. Vogel, de capsules. De kv had ze helaas helemaal niet meer, zijn uit het assortiment. Heel jammer. Zal me wel even goed verdiepen in teunisbloemolie voor je het gaat slikken. Las wel eens dat dames dat vóór hun eisprong slikken? Volgens mij zorgt t voor een regelmatige cyclus dacht ik?
Ja heb er al flink over gelezen en na gevraagd bij de Etos. Gaat me ook wat meer om dat ik wat beter in me vel ga zitten erdoor zoals betere weerstand ect.. Kunt ermee beginnen wanneer je zelf wilt.
Ik heb net de laatste tarwekiemolie uit de kruidvat gekocht. Wist helemaal niet dat het uit het assortiment gehaald wordt. Maar dat verklaart ook waarom het op internet niet meer te koop was. Mijn slijm wordt wel weer wat waterig. Maar vanochtend met de test nog negatief.
Oohhhh daarom is het er niet meer wat is eigenlijk de reden dat het eruit is gehaald? Mijn slijm is ook wateriger geworden, wel erg melkachtig wit. Gelukkig betekend dat dat de eisprong eraan zit te komen. (Zie lijstje wat ik had geplaatst)
Ik heb geen idee, misschien verkoopt het slecht. Denk trouwens dat ik het na mijn positieve test ongeveer 2 weken inneem. Ben te bang dat mijn cyclus langer gaat worden. Ik moet je lijst nog doornemen, eigenlijk nog geen tijd voor gehad door mijn werkdag 😊
Ik heb tarwekiemolie besteld via bol ☺️ Krijg het morgen binnen. Ik hoop het niet voor je, zou echt top zijn als je cyclus even lang of iets korter duurt erdoor. Ow hihi is niet erg! Is een simpel lijstje dat ik gevonden had over de cyclus en hoe je afscheiding voelt en eruit ziet. Echt heel handig is dat vind ik.
Ja dat is zeker handig, bedankt daarvoor. Wanneer ga jij ermee beginnen? Meteen morgen als je het binnen hebt?
Ja ga er morgen denk ik al mee beginnen maar twijfel of ik niet beter eerst kan wachten op mijn ei Als goed is krijg ik die van het weekend maar zie nog niet heel erg veel verschil met mijn ovu testjes. Mijn eerste en laatste cyclus na de pil was gelijk 29 dagen dus hoop dat het niet heel erg gaat veranderen. Wat zijn jouw cyclussen?
Mijn cyclus is normaal gesproken 31 dagen, maar was deze maand 32 dagen. wel begin van de nacht, dus scheelde maar een paar uur van de 31e dag. Dus daar hou ik het ook op. Maar 29 dagen bij jou is ook netjes. Ik wacht denk ik toch echt tot mijn ei met de tarwekiemolie. Ben te bang dat mijn cyclus anders gaat lopen 😊