Van jou is ook een mooie cyclus! Ja inderdaad ik wacht ook nog eventjes af. Alhoewel ik van t weekend draadjes kon trekken.. Best raar want nu heb ik nog steeds afscheiding, wit melkachtig.
Kan je me even uitleggen hoe deze werken? Misschien een beetje een stomme vraag. Maar ben gisteren voor het eerst met de ovulatietesten begonnen Den die zijn van clearblue. Is het niet hoe donkerder het streepje, hoe positiever de uitslag?
Ja, de uitslag moet net zo donker of donkerder zijn als het controlestreepje. Die van clearbleu heb ik ook gehad maar dan die digitale die geeft het met een smiley aan. Die ik nu gebruik doe je in een bekertje waar je urine in opvangt en hou je 10 seconden erin. Zijn ook extra gevoelige die ik heb. Van 2-besure. Hopelijk vind ook jij snel je eisprong!! Ik denk dat ik echt een gat in de lucht spring als ik een positieve ovulatie test heb haha.
Met die Smilie heb ik inderdaad ook,, maar gebruik ik eenmalig want vind bijna 30 euro gewoon duur. Zelf denk ik ook dat ik dan heel blij ben en vooral met de zwangerschapstest haha
Je houdt het trouwens wel netjes bij je ovulatietest. ik hou het in mijn digitale kalender bij en zet ik het erin wat ik heb getest.
Dankje! Doe het pas sinds paar dagen echt bijhouden. Dat is ook wel slim ja. Zelf heb ik ook een app genaamt LC en daarin hou ik ook alles bij zoals symptomen enzo, app geeft ook de mogelijke eisprong aan. Hopelijk is het echt snel raak bij ons en bij de rest.
LC heb ik ook als app op mijn mobiel. Een hele fijne app is dat. Hopelijk is het inderdaad snel raak..
De test streep moet idd net zo donker zijn als de controle streep of donkerder. Dit waren mijn testjes van deze maand. De bovenste drie van dag 15, toen liepen ze al wat op, en onderste drie van dag 16, positief. Hier waren ze al opgedroogd. Vorige maand had ik op dag 15 positieve testen.
Dames, Even een vraag. Vanochtend wilde ik testen met mijn clearblue en toen deed hij het niet. ik in de handleiding gekeken en daar stond omschreven dat ik hem niet meer mag gebruiken. Nu wil ik bij de kruidvat of etos een nieuwe kopen vanmiddag, zodat ik er meteen weer een heb ( niet de clearblue ). Maar welke merk moet ik wel kopen?
Je zou het huismerk kunnen kopen maar je kan ook bij de action kopen 5 voor 5 euro geloof ik. Ik bestel ze via 2-besure heel goedkoop, je hebt dan een pakket van 40 ovulatie testjes en 8 zw testen + nog eens 4 zw testen gratis voor nog geen 40 euro.
@noa147 Mooie cyclus! Ik zit nu eigenlijk in ronde 1 omdat ik mijn cyclus nog niet wist na het stoppen met de pil (ging uit van 28 dagen maar bleek 29 dagen te zijn) maar denk dat ik mijn eisprong misschien al gehad heb vorigge week, omdat ik toen van het weekend draden kon trekken en vorigge week donderdag was de ovulatie test ook erg donker en hebben toen ook paar keer geklust dus hopelijk raak en anders heb ik dit weekend mijn eisprong Zo vervelend altijd die eisprong,, tijdens de mirena spiraal kon ik de klok erop zetten en kreeg ik de eisprong iedere keer om de 4 weken (die voelde ik heel hevig)
@lovelyyx93 Dankjwel masr jij hebt dus ovulatietesten gedaan de streep was die ff donker als de controle streep dan was hij inderdaad possetief en zat je in je vruchtbare dagen wat je ook kan doen naast de ovulatietesten lc app downloaden super handig
Welke CL app gebruik jij? Heb net toch maar de clearblue ovulatietest gekocht. Vond het zonde om de andere niet meer te kunnen gebruiken. Denk alleen dat ik het nu wel via een bekertje doe. Nu maar even een tijd niet meer plassen en ongeveer 4 uurtjes ophouden haha.
Die heb ik ook, gebruik hem al wat langer als een maand. Super handig met symptomen en moods. Soms klopt het niet helemaal maar dat maakt niet uit.