Die heb ik ook. Ik heb ook nog "mijn bologische klok" ofzo en nog "P.C" hahahah hoe gAat t verder met jullie? Vandaag dag 6 van mn cyclus en ben niet meer ongesteld. Omdat mn kortste cyclus 24 dagen duurde heb ik gister al seks gehad zodat ik zeker weet dat als mn ei een vdeze dagen komt ik het in ieder geval gezellig heb gemaakt. Nu maar hopen
Dag sarahh ik zit vandaag 4de dag van me cyclus Als ik het nu goed behrijp zijn jou vruchtbare dagen 10 11 en 12 dus 23 mei tot 25 succes sarahhh hoop dat het deze ronde raak zal zijn
Ik bereken mn vruchtbare periode nu van mn kortste en langste cyclus dus vruchtbare kans tussen 20 mei en 4 juni. en mn nod is 11 juni nu als ik uitga van het gemiddelde
Ik maak gewoon dat ik seks heb tussen mn vruchtbare periode als ik een cyclus van 24 dagen zou hebben en tussen n vruchtbare periode als ik een cyclus van 32 dagen zou hebben. Snap je me zo een beetje? Hahahs
Hey Sarahhhh, fijn dat je menstruatie over is. Wel slim om al seks te hebben dan weet je zeker dat het misschien raak is. Beste is om dan gewoon om de dag seks te hebben. Maar die apps die jij noemde ga ik eens opzoeken! Lijken mij ook erg handig. Ik heb mijn eisprong als goed is het weekend of ik heb hem al gehad vorig weekend maar begin toch weer beetje draadjes te kunnen trekken van mijn afscheiding dus we zullen het zien.
Yes daar is ie!! Ik ben ook heel benieuwd of het gaat werken en wat onze uitslag is op de test einde van de cyclus.
Aah succes ik hoop het voor jee. Die "P.C" vind ik erg handig. En gebruik ik al best lang maar die LC app vond ik in het begin wat ingewikkelder. Maar deze voorspelt wel hoe je je per dag zou moeten voelen en als je dit een maandje of paar maandjes aangeeft bekijkt hij dit en voorspelt het steeds nauwkeuriger. En biologische klok gebruik ik meer om bij de tops te kijken. Daar staat dan bijvoorbeeld bij de tip van vandaag: je eitje maakt zich weer klaar voor een rijping enz. Ben het meest tevreden over LC
Meiden! Even een vraagje hoor, Wat drinken jullie meestal als je probeerd zwanger te raken? Aangezien ik juist graag koffie drink maar dat eigenlijk niet goed is als je zwanger wilt raken tenminste zoals ik heb begrepen. Cola ect drink ik ook graag (heb je gelukkig zonder caffeine)
Ik drink ook gewoon koffie en zit ook op de 3 a 4 koppen koffie per dag, soms 5 haha. Verder drink ik veel water en rooibos thee.
Oh oke, ben ik niet de enigste gelukkig!! Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik zelf 22 bijna 23.
Ik drink nu zelfs 1 wijntje. Heb vaak genoeg gelezen dat je alles met mate kunt drinken. Als je met bepaalde dingen maar stopt als je zwanger bent. Heb mijn ei nog niet gehad dus weet zeker dat ik niet zwanger ben en een wijntje kan drinken. Ik ben zelf 25, maar 31 mei wordt ik 26 jaar 😃
Ik drink ook ongeveer 3 kopjes koffie op een dag. Drink af en toe een drankje op een feestje, rook niet, eet normaal en slik alleen foliumzuur. Zodra ik zwanger ben stop ik natuurlijk met drinken en ga ik aanvullende mama vitamines gebruiken, maar dit lijkt me voor nu voldoende. Ik ben trouwens 22 jaar
Aah leuk ook jongen meiden☺️ Ik drink niet zoveel eigenlijk alleen bij een feestje of soms een slokje bier van mijn vriend haha. Rook heel af en toe. Heel slecht ik weet het, maar stop er helemaal mee als ik zwanger ben. Ik slik de foliumzuur van puur mama en teunisbloemolie en wil beginnen met tarwekiemolie. Maar er zit een twijfel wegens dat ik tog meteen een nette cyclus heb van 29 dagen.
@LovelyyX93: Ik heb precies dezelfde tarwekiemolie, slik hem nu al paar dagen. Hoop echt dat het effect heeft. Wat betreft drinken... ik drink eerlijk gezegd vooral thee, water...en soms wat roos vicee of iets, of drinkyoghurt. Ben niet zo'n frisdrank-type. Owja, ik ben 24 jaar, heb al een zoontje van 3 uit een eerdere relatie, ben voor het eerst mama geworden op mijn 20e
Mooie leeftijd! Ik heb altijd gezegd dat ik op mijn 24ste mijn eerste kind wil hebben. Dus heb nog genoeg tijd 😊 Maar over tarwekiemolie gesproken.. Kun je het door blijven slikken zonder een soort van 'stopweek' ?
Ik ben 20 jaarrrr hahah. Vandaaag zooo misselijk moedt bijna overgeven. Dit heb ik vanaf gister middag. Heeel vreemd. Miss omdat ik binnenkort eisprong krijgg maar zo misselijk bleeeegh
Ook lekker jong nog😊 Ohh dat is echht vervelend jaa!! Heb dat ook vaak en mijn vriend wordt er gek van omdat ik elke keer wel iets heb. En nu ook erg misselijk en moe en pijn in mn benen enz. Ben elke keer bang mijn vriend kwijt te raken en huil bijna om ieder ding! Normaal nooit gehad.