BHa aahw herken t wel hoorr. Las net n verhaal van iemand die ongesteld was geweest maar anders dan normaal ze had lage buikpijn en was vaak misselijk. En dan denk je toch wel weer van zou het? Ik was vandaag aan t sporte en ik moest een lunge doen( grote stap naar voren zetten met een been en dan door je knie zakken ) en toen voelde het zo trekkerig en spierpijnachtig in mn baarmoederr heel erg vreemd. Nu zit ik dus met de hedachte van zou het dan toch zo zijn. Maar ik weet dat die kans evht klein is maarjaaa
Ja ken dat gevoel. Maar tis vooral als je er echt op gaat letten en dat moeten we eigenlijk niet doen, haha. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Voel nu ook nog een soort van drukkerig gevoel onder in mijn buik rechts, baarmoeder voelde wel iets zachter aan dan normaal en kon er iets lastiger bij, dus zit nu in de 'vruchtbare' periode, wil alleen niet echt geloven aan de ovulatietesten. Die zijn nog steeds negatief.
Hmmm ik voel nooit aan me baarmoeder en gebruik ook geen testrn hahah ik weet dat ik daar verslaafd aan ga raken :'). Ik ga hewoon af op goed geluk haha maar ben echt heel missijk. Was gistere op schoolreisje en was in de zweefmolen geweest dus dacht gister zo daar wel door komen ( ben onderwijsassistent opleiding aan t doen) maar was t bandaag nog al maar nig erger dan gisteren dus kan daar nietvan komen
Meiden, weten jullie of je altijd draden moet kunnen trekken van cervixslijm? Heb dat nog nooit gehad namelijk, ja laatst een heel klein beetje.
@LovelyyX93: Waarschijnlijk wordt een deze dagen je test ineens positief. Ik heb nu 2 maanden ovulatietesten gebruikt en ik heb me mooi vergist in mijn vruchtbare periode. Ik dacht namelijk dat ik kort na mijn vruchtbaar slijm mijn ei al had, maar ik heb aantal dagen voor mijn ei al dat slijm! (verlies dan echt een sliert) Je vruchtbare periode is vaak wel langer dan 2 dagen, daarvoor ben je ook al vruchtbaar hoor, waarschijnlijk zit je net in die periode, kort voor je LH piek. Zou wel 2x per dag testen als ik jou was Owja, mijn vruchtbaar slijm daar kan ik wel draden van trekken. Maar niet elke vrouw heeft dat slijm, soms is het zo dun dat je het niet eens opmerkt, ook wel eens gelezen.
@babyloveyou ow oke thanks! Ik test ook 2 a 3 keer per dag nu sinds maandag. Maar de tijd vind ik vaak lastig om te testen vooral als ik in de middag werk. @sarahhhh Gelukkig dat niet iedereen het heeft in de vruchtbare dagen (dat je draden kan trekken) want ben echt een drukte maker haha.
Ik sluit md graag ook even aan! Sinds maandag weer aan de ovu testen. Zit pas in de 2e ronde na stoppen met de pil! Vorige maand wel netjes optijd ongesteld geworden. Hoop dat mijn ovulatie er ook aankomt. Dit zijn trouwens de teststripjes van de digitale ovu testen van clearblue. Loopt wel al iets op. Rechts is van vanochtend! Succes allemaal deze ronde dames!
Ja lopen inderdaad op! Bij die van mij zie ik nog niet heel veel helaas Nu weer beetje raar gevoel onder in mijn buik, voelen als vlinders haha. En soms kleine krampjes. Waar hebben jullie nog last van?
Ik heb net de huisarts gebeld. Kan er maandag ochtend terecht. Heb al paar weken last van onder in mijn buik, heel moe en misselijk en hoofdpijn (om de dag) dus benieuwd wat de dokter zou zeggen.
Vandaag weer heel misselijk en dan vooral in de bus maar t is nu wat minder geworden maar vannochtend was bet echt heel erg. Ook nog steeds die rare pijn in mn baarmoeder. Ik hoeste vannochtend en toen voelde ik me baarmoeder bewegen ofzo. In ieder geval een raar gevoel in mn baarmoeder dat ik nog nooooooit in mn leven gevoeld heb.
Wegens dat ik al paar weken steeds misselijk, moe , buikpijn en hoofdpijn heb. Beter voor het zekere als het onzekere
Jaaa lovely, het zou zo maar kunnen zijn dat je ineens een knaller hebt morgen. Ik had ook dat ze iets opliepen, weer lichter werden en dacht waar blijft mijn eisprong? ! Ik wilde zo graag een streepje. En ineens een knaller, ze hoeven dus niet perse op te lopen. Welke dag zit je nu in je cyclus? Ik zit op dag 4 van mijn menstruatie en heb pas rond de 21ste een eisprong, dus dit duurt nog lang...
Zou ik soms mn eisprong al kunnen krijgen dat ik vandaar zo misselijk ben en last hebban mn buik? Amar is dat dan niet extreem vroeg
Dag dames, @ sarahhh dat is best wel vroeg inderdaad maarjah zeg nooit nooit. Het kan ook zijn ovulatiepijn