Oh dus dan krijg k mn eisprong pas over 3 dagen ongeveer als het ovulatie pijn is en dan op dag 10, 11 dus. Dat vakt nog mee dan hahaha
Heey dames!! Wat een dag weer, vandaag best duizelig geweest en beetje steken in mijn buik en erg moe. Hopelijk is het mijn ei, dus ga flink aan de klus, haha. Maar verder alles goed met jullie?😊 En Sarah, ik denk inderdaad dat jij in je ovulatie zit! Daar kun je ook flink wat klachten van hebben zoals buikpijn en misselijk. Helaas heb ik al die symptomen nu al 2 weken ongeveer en ga ik dus maandag naar de dokter toe ervoor.
Dag dames, Vanochtend nog een negatieve test. Wil vanavond wel klussen, want probeer het om de dag. En niet alleen omdat het moet voor mijn gevoel. Ik ben wel heel erg moe vandaag en heb ook rond mijn vruchtbare dagen dat ik flirterig ben.. Gelukkig doe ik er niks mee, want ben totaal niet zo.. maar die hormonen oh oh oh... 😒😒
Hmm denk t ook dan. Ben ook duizelig af n toe en dat kan ook n sumptoom zijn vn ovulatie. Gelukkig eergistere geklust maar ga het vanavond zeker weer even gezellig maken heheh
Ja hier ook dat flirterigge gevoel. Krijg altijd meer zin in het klussen zeg maar rond mijn eisprong en dat merk ik nu wel. Mijn vriend vind het allemaal niet erg haha. Dus vanavond maar even gezellig maken. Raden jullie het mij aan om nu iedere dag te klussen tijdens mijn 'ovulatie' ? Of gewoon om de dag?
Ik lees dat je om de dag het beste kan klussen en elke dag ook niet goed is. Maar of het echt slecht is, lijkt mij niet. En zolang er zin in hebt waarom ook niet.
Denk niet dat als je t een paar dagen per maand even elke dag doet erg is. Zoalng je t maar niet altijd doet. Maar om de dag word wel aangeraden aangezien het sperma nog ern aantal dagen blijft leven
Hoop t ook voor jou! Had nog een vraagje. Je ei springt ongeveer 3 a 4 dagen na de ovulatie pijn toch? Maar bedoelen ze dan 3a 4 dagen na de eerste dag van de pijn of de laatste dag van de pijn?
Hey sarah. Misschien is het handig voor je om deze site even door te lezen Eisprong voelen ( ovulatiepijn ) - Zó voelt een ovulatie
Eigenlijk inprincipe net voor je eisprong dus ik denk dat je eisprong eraan komt Sarah!! Ik heb ook steekjes rechtsonder en denk dus echt dat het mijn eitje is die op springen staat😊 Heb dat namelijk heel vaak ! Tijdens mijn ovulatie.
Heei heb het even door gelezen. Stuk duidelijker haha maar er staat ook dat t meestal n paar uur duurt maar bij mij natuurlijk weer langer hahah
Ja bij mij ook langer, iedere vrouwenlichaam is weer anders☺️ Hopelijk is het bij jou ook raak en hebben we allebei en natuurlijk ook de andere dames over een paar weken een duidelijke positieve test!
Jaaa ik hoop het. Ik ga het toch voor de zekerheid vanavond nog even gezellig maken . Je weet maar nooit
Nee inderdaad. Maar even een vraagje, misschien wel raar maar vroeg me af of je altijd een 'orgasme' moet krijgen eer dat het echt raak is? Ik heb dat haast bijna nooit 😑
Nee dat hoeft inderdaad niet perse. Heel veel vrouwen krijgen maar zelden een orgamse. Dus daar hoef je je echt niet druk om te maken. Ben je trouwens al aan je tarwekiemolie begonnen?