Nieuwe ronde = Nieuwe kansen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Menn25, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Gelukkig dat dat niet hoeft en dat het geen rare vraag is. Maar lees het weleens dat het dan de zaadjes beter op weg helpt.

2. noa147

noa147 Lid

6 apr 2016
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee is niet juist had alleen gelezen als je orgasme krijgy herft het invloed op de zuur van de vagina baarmoeder en weet niet meer of hrt was dat je een jonge of meisje kreeg

3. LovelyyX93

Aah op die manier. Dan weet ik dat ook weer😊

Pff, die hoofdpijn is niet normaal (misschien doordat ik me hoofd gister ontiegelijk hard heb gestoten tegen de punt van een kast) en die steekjes blijven me ook pijn doen. Net nog ovu testje gedaan hij begint toch iets donkerder te worden lijkt wel. Ben benieuwd als hij op gedroogd is.

4. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik voel me vandaag alleen heel erg moe.
    Verder niet echt ergens last van.. ik wacht het nog maar even af. Normaal heb ik ook gevoelige borsten en dat is nu ook niet zo.

Dus denk dat mijn ovulatie wat later is.. Gelukkig heb ik de testen 😄. ik start daarom ook nog maar niet met tarwekiemolie.

5. noa147

noa147 Lid

6 apr 2016
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovelyyx93 zou kunnnen meid maar kan ook door de lh piek

6. LovelyyX93

Ik was vandaag ook heel erg moe en nog steeds eigenlijk 😬

Jaa kan ook door de lh komen maar we zullen het zien.

7. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Kan het vandaag niet gezellig maken, helaas.... Vriendlief moet morgen vroeg werken dus slapen we niet samen ...

8. LovelyyX93

Oh jammer!! Dan morgen??

9. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames!

Graag zou ik lekker met jullie meekletsen!

Ik ben samen met mijn vriend in ronde 1 nu.
    Eisprong net gevonden. Gisteren de piek gehad dus gisterenavond en vanavond eventjes geklust.
    Erg fanatiek geweest dus haast niet te missen denk ik.
    Nu op het wachtbankje voor een aantal dagen dat lijkt mij de ergste periode. Ik zit nog maar in de eerste ronde en maak mezelf al gek dat is wel heel erg he?
    Wordt het minder en normaal straks? Hihi

10. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Welkom spannend03. Ik ben nu bijna een jaar bezig en in het begin had ik er niet zo'n moeite mee. Nu er om mij heen steeds meer vriendinnen zwanger zijn en ik ben begonnen met ovulatietesten duurt het wachten heeeeeel lang. Fijn dat je je ovulatie gevonden hebt. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

11. Sarahhhh

Toch nog wel gezellig gemaakt ik ben bij hem blijven slapen :)

12. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Fijn dat je je ei nog goed hebt kunnen benutten! Wonen jullie (nog ) niet samen?

13. Sarahhhh

Neej we wonen nog niet samen helaass..

14. Sarahhhh

De pijn in mn buik is weg en heb tot nu toe nog geen last geen van misselijkheid gehad

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Een poos eerder hebben wij 8 maanden geprobeerd zwanger te worden tevergeefs. Wegens wisseling werk etc toch even gewacht.
    Heb toen nooit mijn eisprong kunnen vinden met testen.
    Nu gelijk in de eerste ronde 2 keer redelijk donkere test daarna 1 knal test en de dag erma gelijk weer lichter .
    Dus die knaltest moet hem geweest zijn denk ik. Test streep donkerder dan controle streep. Zou hem even bijvoegen voor jullie mening.

16. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat ging even fout sorry. Dit is de test.

@ Sarah wat lastig lijkt me dat zeg! Maar de plannen zijn wel om gauw lekker samen te wonen dan?

17. Sarahhhh

Heeii spannend03 jaa die plannen zijn er wel haha :) ik denk dat je test wel positief is nu ( ik heb er geen verstand van hoor maar hij is de zelfde kleur als de controle streep) dus lekker klussen vanavond? Hahaah

18. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    @spannend03, de testlijn lijkt zelfs wat duidelijker dus deze is positief. Klusse!

@sarahh dat lijkt me erg lastig zeg! Is er wel in de planning dat jullie op korte termijn samen gaan wonen of is het de bedoeling dat jullie met jullie aanstaande kleintje voorlopig nog apart blijven wonen?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? Ik ben 22 en mijn man 32.

19. LovelyyX93

Heey dames!!

Gister avond nog even geklust hopen dat het raak is 😊 Net nog ovu testje gedaan hij is al iets donkerder. Willen jullie even meekijken?

20. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Jahoor, voeg maar toe :D omdat het voor mij nog effe duurt vind ik het alleen maar leuk om met testjes mee te kijken.

Deel Deze Pagina