Ik zie, heel eerlijk gezegd, ze nog niet echt oplopen. Denk dat je een later ei hebt. Misschien is je lichaam nog wat aan het ontpillen gewoon door blijven testen, kan altijd nog komen! Hoop op snel een positieve test voor je.
Nog even een toevoeging: niet te druk om maken, bij veel vrouwen lopen de testjes niet op maar geven ze ineens een knaller. Dus no problemo!
Voelde gister wel echt heel veel steken die ik ook altijd heb gehad tijdens mijn mirena spiraal toen kreeg ik ook altijd mijn eisprong en voelde ik ook altijd heel duidelijk ik denk dat ik maar stop met ovulatie testen en er gewoon van ga genieten ipv onder druk te 'klussen'
Ik zie ze ook niet oplopen, maar dat maakt niet uit! Hij kan echt ineens knallen. Dat gevoel wat je hebt kan ook goed van de laatste groeispurt van je eitje zijn. Ik had de vorige ronde het zelfde gevoel als jij om te stoppen maar toch nog even doorgegaan met testen, uiteindelijk wel later mijn ei gevonden. Deze ronde klussen we wanneer we zin hebben, maar als ik een positieve ovulatietest heb doen we het even extra. Vorige maand deden we het 'verplicht' om de dag, terwijl ik toen ook onregelmatig werkte, maar dat werd er niet leuker op en was ik er continu mee bezig. Dat wil ik niet meer en mijn man werd ook een beetje gek van mij haha, ik dacht van alles te voelen. Ik zou zeggen doe waar je je goed bij voelt en wat voor jullie beide werkt.
En owja, zie mijn vriend alleen in het weekend helaas hij is druk bezig met muziek maken enzo. En het is ook een eindje rijden naar hem, iets meer als een uur. Zijn wel al bezig met kijken voor een huisje maar zijn nog niet heel lang samen, net een paar maanden maar het voelt allemaal zo goed, iets wat we allebei nooit hebben gehad en gevoeld met onze vorige relaties. Hij zei zelfs tegen zijn moeder toen we net hadden dat hij graag met me wilt trouwen.
Lovelyy: oei dat is dan wel lastig. Maar jullie zien elkaar dus niet erg vaak. Heeft je vriend wel werk dan? Ehm weetje, ik heb zelf met mijn ex te snel voor een kindje gekozen, vier jaar geleden. We hadden op dat moment nog geen eigen huisje samen. Toen ik eenmaal bevallen was keek hij niet naar ons om, resultaat dat we gingen scheiden voordat mijn zoontje 1 jaar was. Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen: denk er goed over na. Een relatie op afstand is heel wat anders dan echt samenwonen en ook doordeweeks bij elkaar zijn en een baby geeft altijd meer spanning, helemaal in prille relatie kan dat problemen geven. Ik wil je absoluut niet een raar gevoel geven, maar mijn tip is, denk er goed over na, eenmaal een kindje veranderd je hele leven. Het is prachtig jong mama te worden maar je relatie moet echt 100% stabiel zijn. Het is natuurlijk jullie eigen keuze, als jullie er echt achter staan prima natuurlijk! maar ik probeer andere meiden soms te behoeden voor de keuzes die ik zelf gemaakt heb. Xxx
Hey, ja hij heeft eigen bedrijfje en maakt muziek en gaat wellicht weer optreden op festivals (DJ) maar is ook bezig met soliciteren op banen. Ik zelf werk iedere dag op een basisschool waar ik poets (wil ander werk zoeken) we gaan eerst kijken voor een huisje en dan pas echt aan kinderen beginnen. Als het nu gebeurd dan gebeurd het. Hij is helemaal weg van kinderen en is super leuk met zijn nichtje van 1 jaar.
Oh zo, oke Hier op het wachtbankje, volgend weekend heb ik ongeveer mijn NOD. Ben benieuwd, gisterochtend wel soort bandenpijn gehad wat ik herken uit mijn vorige zwangerschappen.
Oh spannend! Ga voor je duimen meid!! Ik hou jullie sowieso op de hoogte en vind het een gezellige topic😊 Kan hier makkelijk mijn verhaal kwijt. Had jij bij de eerste zwangerschap ook heel veel symptomen of juist niks? Want hoor vaak dat meiden eerst hoop symptomen hebben en dan niet zwanger zijn en zodra ze niks voelen ze het juist wel zijn?
Waarom wacht je dan nog niet even? Is het voor je zelf niet een prettig gevoel als je meer zekerheid hebt voor jou en je kindje. Wij wonen nu 2,5 jaar samen maar heb nu pas het idee dat ik denk kan ons kindje alles geven. Terwijl we allebij al 4 jaar een vaste baan hebben. Ben ook een drukte makertje hoor haha 😋 Je moet het zelf weten, maar wil ook niet dat je straks denkt " had ik maar een jaartje gewacht "
Ik lees/schrijf even mee.. Zit in ronde 4, nadat ik echt hoopte dat het vorige maand raak was, hadden om de dag gevreeën en was 2 dagen overtijd bij al een lange cyclys van 38dagen, maar heb na 40dgn toch wat licht bloed verloren en gisteren volle bak menstruatie. gekke vind ik wel dat ik vannacht en vandaag helemaal niets meer heb. Zijn er meiden die ervaring hebben met een menstruatie die steeds korter wordt? Ik heb ovulatietesten en zwangerschapstest van Sensitest gekocht, iemand daar ervaring mee? Was mega goedkoop. Wanneer start je ongeveer met ovulatie test? En ik zag hier iemand die er 2 op een dag testte, is dat niet gek? Ik zat eraan te denken bijv rond 14 dagen na eerste dag laatste menstruatie en dan 12 dagen lang. en dan met cyclus van 38 kom je op 12 dagen voor volgende menstruatie. Of kan je beter als je geen streepje ziet, om de dag testen?
Ik snap wat je bedoeld😊 En het is zeker beter voor mij om eerst zekerheid te hebben voor er eventueel voor te gaan. Dus nog even geduld dan maar. Dan ben ik nu beetje onzeker of het wel niet raak is 😕 Maar willen het allebei super graag en hij zegt mij ook steeds dat hij me echt niet gaat verlaten als het zo zou zijn. Maar ben zelf meer van daden als van woorden.
Hey, het is wel slim om 2 keer op een dag te testen, zowel in de ochtend als de middag omdat het heel veel kan verschillen. Ik zelf doe het 3 keer op een dag. Ochtend, middag en avond. Gewoon voor het zekere. Ik hoop dat het bij jou snel raak is!
Als het tussen jullie zeker is, zal het allemaal goed komen. Snap de verlangen naar een kindje ook heel goed. En het kindje komt wanneer die komt 😃 Laatst zaten we in een drukke verbouwing en toen zei me vriend " nu weet ik waarom je nog niet zwanger bent, het kindje weet dat we nu druk zijn met verbouwen " haha 😅
Vandaag ineens veel last van ontlasting echt elke keer als ik wat heb gegeten moet ik naar de wc! Zo vervelend vind ik dat. Heb dat nooit eerder gehad. Zou het aan mijn darmen liggen of kan het ook door 'ovulatie' komen?
Haha, jaa het kindje komt wanneer hij of zij dat wilt en niet wanneer jij er zelf klaar voor bent. Zo denk ik erover🙈