Hoi Allen Ik zat hier en daar te kijken om snel zwanger te raken en ik las iets wat misschien jullie het ook kunnen gebruiken om zwanger te raken. http://www.randjesfietsen.info/ Ik ga dit zeker uitproberen, en hopen dat t lukt! Veel liefssssss
dat veel klussen begrijp ik wel ja maar ik heb t over randjesfietsen , heb de meeste topics erover gelezen maar zag ook dat ze allemaal gesloten zijn : , dus bij deze wil ik graag van de dames horen die dit ook hebben toegepast hebben en uiteindelijk zwanger zijn geraakt? veel liefss
yep, 1e keer in 2e ronde 2e keer 1 ronde, helaas mk zit nu in 1e ronde na mk, nu ook word er randjesgefietst
yep....in combinatie met SMEP..de 1e ronde raak...(al ben ik ook vaak recht door gefietst.. ) suc6 meis!
diaantje wat houd dat SMEP in? en nog iets, ik ben nu dus zelf bezig met t oefenen van t "randjesfietsen" maar ik kan t maar maximaal tot de 5 gaan, daarna hou ik t niet meer vol. hebben jullie dit ook? en zou t alsnog kunnen helpen die 5rondes? veel liefssssssss
Tuurlijk is 5 ook goed, ik ga zelf ook niet zolang door hoor, denk tot 3 keer. Hou het anders ook niet meer geen idee wat SMEP is.....
Smallville hou je me op de hoogte van t resultaat? en heb je nog andere tips na t randjesfietsen? extra lang blijven ligge wel of niet meteen douche? groetjes
Okej dank je wel Tezzz Dat kon ik namelijk niet vinden in de tekst Zal er wel overheen gelezen hebben
heb de randjesfietsen techniek een paar keer geoefend maar ik weet eigenlijk niet of ik t wel goed doe? ik moet zegge ik stop ermee wanneer ik denk te gaan komen en voel dan iets binnen in me(raar), denk mijn baarmoeder (weet dat ook nie zeker?)? dat moest er toch juist gebeuren bij randjes fietsen techniek ,dat de baarmoeder gaat samentrekken sommigen zeggen dat je t nie kan voelen, klopt dat ? en nog een vraagje, kan dit ook als je op je buik ligt? heeft t dan ook effect of kan je beter op je rug liggend doen? heb ondertussen ook ovulatieteste gehaald, in december ga ik dr weer voor en hopen dat t lukt. dames die dankzij de randjesfietsen techniek zwanger zijn geworden, graag wil ik jullie ervaring ermee weten en de tips natuurlijk!
Ik had hier echt nog nooit eerder van gehoord, maar ik wil eerlijk gezegd wel eerst wetenschappelijke onderbouwing hebben voor ik aanneem dat je door deze techniek sneller zwanger wordt. Het lijkt me wel heel lekker, dus ik ga het zeker eens proberen
Ik ben in de 8e ronde zwanger geworden en heb inderdaad deze 'techniek' gebruikt. Ik had dus de afgelopen 7 rondes geen randjes gefietst....dom he? Zonder gekheid; het is natuurlijk nooit zeker of het in mijn geval DE reden is geweest dat ik zwanger raakte. Het blijft altijd een combinatie van factoren die op dat ene moment allemaal moeten kloppen. Het is wel zo dat randjesfietsen ervoor zorgt dat de bm-mond steeds in het plasje zwemmers gedoopt wordt, waardoor ze beter op hun plek kunnen komen. Dus waarom niet? Baat het niet, schaadt het niet!
Pff moeilijk zeg... Mijn 'klusdagen' zijn nu voorbij... Maar ik zou het best willen proberen (hopelijk hoef ik niet naar de volgende ronde nu..) Al lijkt het me wel onwijs lastig!