Nieuwe ronde weer vaag...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Samen2005, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line922

Line922 Actief lid

11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Ja heb mijn eisprong gevonden met de ovulatietestjes en temperaturen dus echt 100 % zeker.. Volgende keer meer geluk!! Ik heb wel een foto maar je ziet er al weinig op en met het uploaden hier wordt de kwaliteit alleen maar slechter dus zal er zeker niets te zien zijn haha :p
    Maar superhard bedankt voor het duimen  zal mij misschien volgende ronde geluk brengen :D

2. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Goeiemorgen hier is het mis helaas... ik had gisteravond toch nog een test gedaan en er was duidelijk een tweede streepje te zien en vanochtend brak de bloeding door net als vorige maand line922 wat frustrerend voor jou en je voelt zelf wel aan hoe je lichaam ervoor staat... de afgelopen dagen steeds een beetje hoop maar je voelt zelf al dat het niet goed is tegen beter weten in.. ik ben nu opgelucht dat de bloeding er is dan kan ik deze maand weer afsluiten en met volle moed de ovulatietesten weer gaan inzetten voor over 2 weken en dan maar weer wachten... line922 ik hoop dat je gauw ook door kan want dit wachten is zo stressvol en ga duimen dat je gauw aan je volgende rond mag beginnen en wie weet turen we over een maand weer elkaars testen af haha

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weet waar je nu aan toe bent en door kan :)

Ik zag ook niets op de testjes verder, sorry.

Samen2005 vindt dit leuk.
  4. Samen2005

Samen2005 Actief lid

20 sep 2015
    223
    118
    43
    Maakt niks uit het waren echt tuur testjes op die van gisteravond na die was wel duidelijk maar het mocht niet zo zijn helaas en ergens wist ik het wel natuurlijk! Op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina