Daar ben ik weer, met een slijmerig vraagje: Ik hoop echt enorm dat mijn vruchtbare dagen naderen en dacht zojuist vruchtbare afscheiding te ontdekt te hebben. Sorry voor de vieze praat, maar een gedeelte is doorzichtig rekbaar, maar er zit ook wat ondoorzichtig spul doorheen. (bweee ) Hoe kun je onderscheid maken tussen een klusrestantje en je eigen vruchtbare afscheiding? Kun je nog "last" hebben van een klusrestant als je 1,5 dag daarvoor hebt geklust, op zondagavond? Alvast bedankt! Marla
Volgens mij betekend dit gewoon dat je eisprong eraan komt Klus restantje na 1,5 dag lijkt me niet....
Hee Marla, Ken het ook. Zondagochtend geklust, maandagavond een lange sliert (blegh...hihi) met door-en ondoorzichtig slijm. Maar vandaag ook wat steken in mijn lies, dus vanavond zijn wij weer even onbereikbaar... Groetjes, Elisabeth
Oh Daantje, gelukkig, dus het is geen klusrestant meer. Bedankt voor je antwoord. Hey Marie, ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten, maar heb tot nu toe alleen maar negatieve testen gehad. Natuurlijk ben ik weer bang dat ik geen eisprong heb, of hem mis, ofzo, dus ik ben flink aan het "afscheiding lezen". Ik wil sowieso kijken wat voor een symptomen ik heb, zo vlak voor de eisprong. Elizabeth: die sliert van jou zou ik geloof ik interpreteren als een rest kwakje, maar voor hetzelfde geld is het dus wel cervixslijm. Veel klusplezier vanavond! wij gaan straks ook even aan de gang. Kan ik me morgen weer hetzelfde afvragen. Nog een klein vraagje, mocht iemand het weten: is een klusrestant ook rekbaar? Liefs, Marla
Hoi Marla, Een paar dagen voor mijn eisprong en bij de eisprong zelf had ik ook rekbaar (vruchtbaar) slijm. Ik zie dat je nu op dag 15 bent van je cyclus. Misschien dat je morgen positief test met de ovutesten aan je banner te zien. Ik teste zelf dag 14 en 15 positief. Spannend hoor Marla en ik weet zeker dat je gaat jubelen als je je eerste positieve ovu-test hebt. Ik ben namelijk deze cyclus ook voor het eerst begonnen en was dol van vreugde toen ik positief teste
Hey Daantje, je had helemaal gelijk, hoor. Vanochtend had ik die langverwachte smiley, met als gevolg dat ik nu ook een smile van oor tot oor heb. Echt, mijn dag kan niet meer stuk en alleen al om deze reden blijf ik ovutesten gebruiken in een volgende ronde, hoewel ik hoop dat er geen volgende ronde komt. Nou maar hopen dat jouw ei goed benut is, en dat er een hele mooie beeb uit groeit. Heb je er een goed gevoel over? Liefs, Marla
Wat goed zeg! Klussen maar Die lach van oor tot oor ken ik maar al te goed En mocht het deze ronden niet raak zijn (hoop van wel) dan is het zeker een reden om er mee door te gaan. Heerlijk zon smiley Ik durf er niks over te zeggen.... wel heb ik giga krampen in men buik. Maar dat wil niets zeggen, zal wel een buikgriepje zijn. over 10 dagen ken ik teste Ga weer duimen draaien en de temp omhoog blazen ghihihihihi En ik ga ook voor jou duimen meisie Liefs en knuffel
Spannend, joh, Daantje, ik zal ook voor jou duimen. Als het bij ons allebei het gewenste resultaat oplevert, dan kunnen we met recht zeggen dat ovulatietesten echt supergoed werken. Ik heb alvast een nieuw pak aangeschaft voor het geval er toch een volgende ronde komt.....maar dan ben ik er in ieder geval al wel helemaal klaar voor. Liefs, Marla