nieuwe ronde...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door samantha89l, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha89l

samantha89l Actief lid

10 nov 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    Hallo

ik ben de 11de juli ong geworden tot en met ongeveer 15de juli. Nu zaten er 26 dagen tussen met de vorige ong, en daarvoor zaten er 24 dagen tussen. Nu wil ik deze ronde weer positief beginnen aangezien ik de vorige keer mijn ei sprong niet meer gemerkt heb. Ik hou ook mijn temperatuur bij voor de zekerheid. Maar is er iemand die kan zeggen wanneer er ongeveer een ei sprong zal gaan plaats vinden de site waar ik net op gekeken heb die zegt vanad de 21ste gaan testen als ik de 26 dagen cyclus aan hou. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Dankje

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    je eisprong is normaal gesproken 14 dgn voor je menstruatie
    weet niet wanneer je met de pil gestopt bent want die schommeling in cyclus kan dan van ontpillen komen
    maar een cyclus tussen de 26 en 35 is normaal

3. samantha89l

samantha89l Actief lid

10 nov 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    nou de pil heb ik allang niet meer ik heb vorig jaar het spiraaltje laten verwijderen en ben daarna met de nuva ring begonnen en ben nu zo'n 3/4 maanden geleden gestopt met de nuva ring.

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    dan kan t toch van t ontpillen zijn in de nuvaring zitten ook hormonen en t heeft even tijd nodig voordat je lichaam gereset is en alles zelf weer op rit heeft

Deel Deze Pagina