Zucht, ben ongesteld geworden Zat stil te hopen, maar ja. Op naar de volgende ronde! Groetjes, Marijke
Zitten in hetzelfde schuitje, jammer hoor. Maar wens je deze ronde veel succes!!! En hopen dat het goed gaat deze x.
ik ben bang dat ik ook door ga naar de volgende ronde deze maand, ik kom dan in ronde 6, zijn er al meer mensen langer dan een halfjaar bezig? Ik wordt er soms best wel onzeker van, maar zal wel niet de enige zijn, zucht...
Heel veel succes, en ik duim voor jou en alle andere meiden (en mezelf, hihi!) dat het snel raak is! Doeidoei, Anouk.
@ Niek ik heb er ook 10 maanden op moeten wachten. Hou in je achterhoofd dat bij de meeste mensen het wel een jaar tot anderhalf jaar kan duren, dus er is nog niets aan de hand. Maar begrijp je gedachten hoor had hier zelf ook last van. Succes in de volgende ronde ( geldt voor iedereen)
Tja, wij zijn al 1,5 jaar bezig...niet leuk en je wordt er inderdaad onzeker van maarrrr wel de moed erin houden hoor ! Zoals gezegd, het kan wel een jaar tot 1,5 jaar duren...Succes de volgende ronde!