Hoi dames. Even een hele domme vraag hoor.. maar ik had gisteravond een positieve ovulatietest en vanmiddag als onze peuter slaapt wilden we een poging doen haha. Alleen mijn man wilde daarvoor nog even mountainbiken zeg maar.. hij fietst niet veel hoor. Maar kan het kwaad om het daarna nog te doen?? Zeg maar dat het zaad dan niet geplet is ofzo? Of zie ik weer dingen die er niet zijn hahaha.
Ik oet hier heel erg om lachen, zaad geplet Laat hem lekker fietsen, Dan is het zaad lekker geklutst voor je klust. Nee grapje, maar moet geen probleem zijn, veel plezier.
Hahaha geweldige vraag Nee, dat heeft totaal geen invloed lijkt mij Have fun!!! Ennuh bij twijfel kan je ook vanavond sex hebben, dan hebben de zaadjes wat meer rust gehad van het fietsen
Geplet zaad is natuurlijk niet mogelijk, maar fanatiek en professioneel wielrenners zijn doorgaans wel verminderd vruchtbaar omdat hun zaakje heel warm wordt tijdens een fietstocht. Als dit op regelmatige basis gebeurt en jullie zouden uiteindelijk inderdaad verminderd vruchtbaar blijken, zou het ziekenhuis wel van je vriend verlangen te stoppen met wielrennen. Dus zo heel raar is deze vraag niet! Maar van recreatief fietsen zal het niet zo’n vaart lopen. Succes! (En plezier )
Muwhahaha ik lig zelf ook dubbel. Waarom heb ik deze vraag gesteld hahahha. Maar we gaan het vanavond doen want hij is zo bekaf van het fietsen dat vind ik zielig.. en de piek op de test was er vanochtend ook nog dus we hebben nog even hahahah